Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente jente
Skrevet

Er det normalt å gå halvnaken rundt sin kjære uten å få en noe som helst rekasjon? Er det normalt å gå uten sex i flere uker uten å vise det minste interesse for det? Eller når man ligger i bikini uten et eneste hett blikk?

Vi har vært sammen i 11 mnd og jeg begynner å lure på om dette er normalt for han. Har snakket med han om det, men det blir jo bare værre og værre.

Hilsen en frustrert jente :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer jo helt an på alderen deres.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kalles fotball-VM. Det går over.

Skrevet

Hehe Vm var et bra svar, men dette begynnte lenge før VM. Jeg har nok lagt litt på meg, men bruker fortsatt stør 34/xs i bukser så stor er jeg ikke. Derimot har han lagt seg godt ut etter jeg traff han. Sånn er det vel ofte når man slapper av å får seg en kjæreste.

Skrevet

For meg høres det ikke normalt ut. Men hvordan skal du vite hvorfor, hvis du ikke spør han selv?

Skrevet

For meg høres det ikke normalt ut. Men hvordan skal du vite hvorfor, hvis du ikke spør han selv?

Kanskje andre har erfaring med menn eller menn som har erfaring med å være sånn i perioder. Jeg er vant til det helt motsatte i alle mine andre forhold. Jeg har snakket med han om det mangen ganger.

Skrevet

Og hva svarer han da?

Skrevet

Og hva svarer han da?

Han sa for en stund siden at han var så sliten. Brukte energien sin på helt andre ting, men nå er det gått så lang tid og jeg merker at kommunikasjonen nesten ikke er tilstede og han unngår å snakke om det når jeg prøver. Selvtilitten min er ikke bra om dagen, men en ting er sikkert slik vil jeg ikke ha det. Har skrevet en lang mail til han uten å få svar. Synst det er så rart, for det var han som i starten va så opptatt av at vi alltid skulle ornde opp og snakke sammen. Merker jeg trekker meg mer og mer bort fra han og når jeg ikke tar intitativ til sex så blir det heller ikke det. Jeg har prøvd å sagt til han at jeg savner leken i hverdagen, blikkene og føle at han virkelig har lyst på meg uten at det skal bli sex hver gang. Jeg var sikker på at det var sånn et godt forhold skulle være. Jeg har vært i sammmen med faren til ungene mine i 10 år og det var alltid til stede der uansett hvor dårlig vi hadde det på slutten. Bør vel slutte å samenligne, men uansett en mellomting er minste kravet mitt. Kommunikasjon var årsaken til den andre bruddet og føler nesten at dette er et større problem :(

Skrevet

Spørte han om det idag og da svarte han at han hadde ikke et svar på det, men påstår at han hadde like sterke føleser for meg nå. Det tror jeg ikke på. Hvorfor er han ikke den samme personen nå og at han i det minste ikke prøver.

Gjest Gjest
Skrevet

Er du god med hygiene?, passer du på at det ikke blir en skog der nede?, det kan være han ikke tør si ifra om det.

Skrevet

Jeg er alltid glattbarbert og dusjer hver dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er alltid glattbarbert og dusjer hver dag.

Ok, da er nok problemet hos han dessverre.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Ok, da er nok problemet hos han dessverre.

Hvis ikke kunne du kommet med den supre oppmuntringen om at problemet var henne?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Flyr du på han av kåtskap bare du ser han gå rundt med bar overkropp? sender du lystne blikk? neppe....

Ro deg ned, pirr i stedet for å mas......

fortsetter du sånn som du gjør nå oppnår du kun prestasjonskrav og falskhet rundt både oppmerksomhet og sex.........

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis ikke kunne du kommet med den supre oppmuntringen om at problemet var henne?

Det var da faen på en spydighet hos deg da. Det hadde kanskje vært lettere om vi her inne identifiserte et problem hos henne enn hos han ja, for da hadde det jo vært mye lettere å gjøre noe med det, i og med at hun er veldig motivert for å jobbe med forholdet deres.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal nok litt mere enn at du bruker xs,er nybarbert og dusjer hver dag til for å fange en gutts intresse noen ganger.

Kanskje han rett og slett ikke er lysten :)

Skrevet

Ja det er kanskje min feil. Jeg er ikke perfekt og har mine feil. Har vel egentlig vært et litt problem med den sexen hele veien og det er vanskelig å komme seg ut av den vonde sirkel. Det kan godt hende han får prestasjonsangst. Jeg kler meg fint og både sexy veldig ofte. Noen er kanskje ikke så fokusert på sex og jeg har heller aldri vært den som måtte jobbe for det. Har kunne fått det når jeg har ønsket det. Jeg mener ikke at vi skal ha sex hver dag, men savner litt lidenskap i hverdagen. Jeg prøve rå være så tolmodig som jeg kan, men det har resultert i at jeg trekker meg unna. Vet ikke hvordan vi kan komme oss ut av den vonde sirkelen og ikke lett å tvinge frem noe. Vi fikk snakket lenge igår og det kom frem mye små bagateller. Han sier at vi kommer oss gjennom dette og jeg er det beste som har skjedd han. Han tenker mye og sier at han sliter med å holde fokus på mer en en ting om gangen. Jeg har jo unger så de tar nok fokuset bort fra det. Det er jo en stor omstillingen i livet hans. Nå har det gått 1 år.

Jeg tenker at kanskje den sexsuelle kjemien mellom oss ikke er der. Hvordan kan man klare å få et godt sexliv. Fikk sagt til han at jeg savner leken og hvordan jeg har det og føler det. Jeg skal prøve å være bedre på mangen ting og det hjelper å snakke litt sammen innimellom og lufte det man går å tenker på. Jeg maser ikke på han og vil ikke at vi skal ha tvangs sex. Det er bare jeg som trodde at det skal gå av seg selv og være naturlig uten for mye stress.

Vi har som sagt slitt med sexlivet innimellom hele veien. Det ligger nok i hode hans og kanskje han har dårlig selvtlitt. Jeg har prøvd så godt jeg kan, men nå er det vanskelig. Er det noen som har hatt det på samme måte og fått et bedre sexliv igjen? Jeg må nok innse at den hverdagslige flørten og leken kanskje ikke kommer om det ikke er natulig for han.

Skrevet

Jeg må nok innse at den hverdagslige flørten og leken kanskje ikke kommer om det ikke er natulig for han.

Jeg tror kanskje problemet ligger her. Dere er ulike.

Ikke alle menne er visuelle og tenner automatisk selv om de kikker på en flott og lettkledd dame. (Deg. :) )

Noen er ikke veldig flørtete av natur, og noen ønsker og trenger mindre sex enn andre.

Å gå fra å være ungkar til å bli familliemann med to barn er en stor overgang. Du har hatt flere år på å venne deg til å være mamma for barna dine.

Han sier jo selv at han ikke klarer å konsentrere seg om mer enn en ting av gangen. Dette er veldig normalt, spesielt for menn.

Og en hverdag med barn inneholder utrolig mange småting som fanger oppmerksomheten.

For mange er det ikke naturlig å tenke sex med barn i nærheten.

Så jeg tviler ikke på at han elsker deg like høyt som før, saken er vel heller at den første intense forelskelsen har gått over, og han har blitt den han egentlig er.

Glad i deg, men ikke helt lik deg.

Spør ham om det er noe du kan gjøre for å vekke lysten hans mere.

Skaffe barnevakt, lage en avtale om sex og bruke dagen på å sende spennende meldinger til hverandre for å bygge opp stemningen el.

Og snakk med ham. Flørt med ham og forsøk å dreie fokuset hans over på dette av og til.

Ja, det er veldig mange som sliter i begynnelsen med å finne en form som passer dem.

De fleste klarer det hvis begge er instilt på at de ikke kan få alt de ønsker seg, og kanskje har fått av andre før.

Kanskje du ikke får den daglige flørtingen og leken, men et godt og spennende sexliv allikevel.

Ellers er rådet om å flørte selv et godt råd. Fortell ham av og til hvor deilig han er. Lek litt, og hvisk ting i øret hans som dreier fokuset over på det du ønsker. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja det er kanskje min feil. Jeg er ikke perfekt og har mine feil.

Kan informere deg om at det finnes ikke en eneste person på denne jorda som er perfekt. Så slapp av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...