Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Håret er rett over skuldrene nå. Er ikke noe fint klipt heller, synes jeg ser ut som tantepose. Hva kan jeg gjøre?

Hvor langt må håret være for å få sånne extansions, feks? Og hva anbefaler man av type extansion? Vil gjerne ha et naturlig resultat.

Hjelpes jeg er så lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret er rett over skuldrene nå. Er ikke noe fint klipt heller, synes jeg ser ut som tantepose. Hva kan jeg gjøre?

Hvor langt må håret være for å få sånne extansions, feks? Og hva anbefaler man av type extansion? Vil gjerne ha et naturlig resultat.

Hjelpes jeg er så lei meg :(

Skaff deg extentions! Extentions i kunstfiber ser temmelig ekte ut du kan også få extentions laget av ekte hår. Når håret ditt er rett over skuldrene er det helt greit å ha extentions :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg extentions! Extentions i kunstfiber ser temmelig ekte ut du kan også få extentions laget av ekte hår. Når håret ditt er rett over skuldrene er det helt greit å ha extentions :)

Så godt å høre. Skal en bestille extentions på nett? eller hos frisør? Hvordan er dette :fnise:

Har sett sånn man setter fast selv med spenne, det ser vel ikke like naturlig ut? Men det er masse slikt på nett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...