Lillamilla Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Hvilken hudtype passer den til? Ser at mange sier at de ser litt flassete ut med den.
Gjest Heidie Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Hvis du har en flassete hud i fra før av kommer det til å synes bedre når du sminker deg, slik er det bare jeg har kombinasjonshud, som har en tendens til å flasse, spesielt på vinteren, men med god hudpleie holder jeg huden i sjakk, og det spiller ingen rolle hvilket merke jeg velger på mineralsminken min
Gjest hudenmin Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Bare Escentuals Matte Foundation skal passe til alle hudtyper, jfr. http://www.prettyskin4less.com/p-1000-bare-escentuals-matte-foundation-spf-15.aspx Det samme med Bare Escentuals Foundation, jfr. http://www.prettyskin4less.com/p-998-bare-escentuals-foundation.aspx Hvis man ser litt flassete ut med den, kan man eksempelvis prøve med fuktspray over, for å se om det hjelper. God hudpleierutine kan også avhjelpe. Jeg har kombinert hud (anelse fet i t-sonen/normal i kinnene). De siste månedene har jeg brukt Bare Escentuals I.D. matte foundation. Før det den "vanlige". Har aldri opplevd å se "flassete" ut med noen av de.
Gjest Elyssa Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Husk god hudpleie og peeling iblant, så minsker det med flass betraktelig! Jeg bruker ID, og har vel en kombinasjonshud
Sarah_83 Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har komb. hud. Bruker renever upper under. da sitter den superbra og blir ikke fett på nesa. Trikset er å ikke bruke alt for mye.
~Maja~ Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har fuktfattig hud som flasser mye dersom jeg ikke bruker skikkelig fuktighetskrem og fuktspray. ID funker veldig fint på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå