Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om det nye albumet til Rybak, "No Boundaries"?

Spotify:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...kunne ikke åpne den der, og har altså ikke hørt det ennå, men jeg har hørt litt med ham på tv og radio: han VIL veldig gjerne - i alle retninger på èn gang. Og det er jo slik han sier det selv også, at: "hvis folk som liker hans musikk kan bli lært om litt forskjellige stilarter, så er det fint om han kan vise dem litt vei"... Greit det.

Personlig tror jeg at han burde sette tempoet litt ned, og samle seg igjen. Tror dette året har fart litt hardt med ham. Hans styrke ligger i fela. Ikke i stemmen. Han har helt klart et stort talent, og det hadde vært trist om han endte opp som "hele norges Sissel" gjorde, nemlig: ingensteder.

Skrevet

Jeg synes det nye albumet er litt rotete i sjangere. Og som du sier - jeg synes styrken ligger i fela. Likte det første albumet bedre.

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Jeg har begge albumene hans, og jeg liker veldig godt begge to. Jeg er enig i at styrken ligger i fela, men sangstemmen hans er ikke den verste heller. Stemmen hans egner seg ikke til pop punk ( Sangen Why Not Me? ) og jeg synes han burde holde seg mer til vanlig pop eller folkemusikk

- Rybakfan :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er bedre enn forrige. Ellers, liker jeg egentlig ingen av de..

Skrevet

Jeg syns faktisk den punk-låta "Why not me" er det beste jeg noengang har hørt fra Rybak.

Stemmen hans passer bra til den sjangere, og dersom han velger å gå over i punk-sjangeren på heltid, så skal jeg garantert kjøpe plata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...