Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hot! Ring: enda hottere. Men det må selvfølgelig være på noen som passer til det, er ikke alle personer og stiler som det går like bra til :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes det kommer veldig an på den som har det, og plassering og form på smykket. Noen ganger ser det malplassert ut, andre ganger er det hot.

Skrevet

Not, men ringer er verre. Neseringer er for meg forbeholdt okser.

Gjest SmallTalk
Skrevet

NOT! Med noen unntak selvfølgelig, men jevn over så ser det ikke bra ut. Spesielt ikke på damer i 40-åra med fjortistendenser. :gjeiper:

Skrevet

NOOOOT. Hjelper ikke om man er 14 eller 40, like stygt på alle.

Skrevet

Not. Jeg syns det er harry og det minner meg av en eller annen grunn om 90-tallets fjortiser.

Gjest Emera
Skrevet

NOT! Med noen unntak selvfølgelig, men jevn over så ser det ikke bra ut. Spesielt ikke på damer i 40-åra med fjortistendenser. :gjeiper:

Hehe, enig i det.

Skrevet

Not.

Synes det er 90-talls.

Skrevet

Syns ikke det er noe særlig pent eller tøft :)

Skrevet

Jeg skal ikke si noe. har ei lita stjerne i nesa. som jeg har hatt i 10 år.. kanskje på tide å ta den ut snart :fnise:

Skrevet

Synes ikke piercinger som gjør ansiktet mer usymmetrisk er så veldig fint. Septumpiercing synes jeg kan være fint :)

Men smak og behag,man trenger ikke bry seg så mye om hva andre synes er vakkert

Gjest Tigress
Skrevet

Not. Men så blir eg meir og meir konservativ for kvar dag som går også, så om ein er veldig kul så skal ein ikkje spørje meg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

ja hva synes dere..?

Helt jævlig. Værst er ring i leppa, fulgt av nesa, fulgt av brystvortene, fulgt av klitten, fulgt av kjønnsleppene, fulgt av navlen, fulgt av øyenbryn, fulgt av ørene.

Skrevet

Ikke hot en plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...