Gå til innhold

Reklame for KG

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke dere på kg fortelle deres foreldre, venner, fiender, barn, kjæreste og alle i bygda/byen/nabolaget du bor i at det finnes et fint forum som heter http://forum.kvinneguiden.no og at der kan man diskutere med andre og til og med være anonym. Og du kan fortelle dem at det er det beste forumet i verden og at de bare må bli medlem.

KG trenger helt klart flere medlemmer med skrivediarè for nå de siste ukene her synes jg det er kjedelig her. Er så stille her for tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det har blitt roligere og kjedeligere på KG det siste. De fantastisk underholdende trådene har liksom sluttet å dukke opp. Lurer på om trolletrådlagerene har forsvunnet? :lur:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

sånn går det når man jager bort gjester. og stenger ned underforumer for "vanlige folk". Ingen gidder å registrere seg fr ett spørsmål.

Gjest Emera
Skrevet

Så vidt jeg har lest så har ikke farten gått ned etter endringen. Jeg tror aboslutt det er en del som tidligere var gjester som har registrert seg. Det ser vi vel på at AnonymBruker-profilen brukes til svært trivielle og "ufarlige" innlegg, ikke bare følsomme emner.

Ellers så blir det alltid stillere her når sommerferien setter igang.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk, men jeg vil ikke invitere venner og familie hit. De vil finne meg og min anonyme tilværelse vil være over.

Sånn ellers.

Det er sommermåneder og jeg merker jo godt at jeg er mye mindre på nett og dermed mindre deltaker.

Skrevet

Jupp. Trollene ferierer på Heddalsskogen og ventes tilbake uti august en gang. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...