Gå til innhold

Fordeler med medlemskort

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å skaffe seg medlemskort hos Lindex og KappAhl. Men er det verdt det? Hvordan er det systemet virker? Man samler opp bonus, og får man tilbake de pengene på slutten av året? :klø:

Er det forresten noen som vet om det finnes medlemskort for Cubus og Bik Bok? Har søkt litt på nett, men fant ikke noe..

Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medlem i Lindex og Kapp Ahl. Får sms fra dem iblant med beskjed om at jeg får ekstra rabatt i en gitt periode. Samler ikke opp bonus og får ikke utbetalt penger.

Coop-medlemsskap er sånn at du får tilbake litt (1-3%) av det du handler for. Det kan også brukes på Kapp Ahl.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Men en jeg kjenner har et lindex-kort og ifølge henne får man bonus jo mer man kjøper. Gjelder dette for et annet kort da eller? :klø:

Gjest Blondie65
Skrevet

Du får ikke bonus hos Lindex. Du får rabatt på gjeldende kjøp dersom du handler i en kampanje.

Lindex har også et kontokort - dvs. et betalingskort. Det er ikke bonus på dette heller. Venninnen din har misforstått.

Skrevet (endret)

Du får ikke bonus, nei. Det er kun rabatt dersom du handler i kampanje ;)

Endret av *Inspiration*
Skrevet (endret)

*Dobbelpost*

Endret av *Inspiration*
Skrevet (endret)

--

Endret av *Inspiration*
Skrevet

jeg vil ikke ha flere kort. I oslo får man kaffe-kort, is-kort, medlems-kort, kunde-kort, vip-kort, venne-kort...ahhh orker ikke flere kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...