Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud, jeg var utro igår, føles iallefall sånn ut. vet ikke hva jeg skal gjøre. Var ute med jentegjengen og fikk litt for mye å drikke. sov over hos en kompis(ikke nå lenger) som jeg har gjort mange ganger før. og han presset seg mot meg og jeg klarte ikke gjøre motstand. prøvde og dytte han unna, men det hjalp ikke. sa klart ifra flere ganger at han skulle stoppe, men han brydde seg ikke. så jeg lot han bare fortsette.. hva skal jeg si til kjæresten min. vil ikke at han skal vite noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noe mer som skjedde enn at han "presset seg mot deg" da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du bare lot ham fortsette?

Endte det med sex?

Da har du iallfall vært utro.

Skrevet

vi hadde sex da, selv om jeg ikke ville

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva som er riktig å gjøre, men hold deg unna han i fremtiden. Jeg ble antastet mens jeg sov, og våknet av en erotisk drøm... siden jeg ikke var i stand til å gjøre fysisk motstand tiet jeg om saken. Forteller du det til kjæresten din, kan han tro at du har vært utro men prøver å legge skylda på voldtekt så jeg ville ikke sagt noe, men heller pratet med legen eller en venninne jeg stolte på.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

så jeg lot han bare fortsette..

I så fall er det ikke voldtekt. Ikke er det å være "utro" heller, men utro.

Skrevet

får så dårlig samvittighet av og ikke si noe, men vil ikke ødelegge noe mellom meg og typen heller. men det kan fort bli sånn hvis jeg sier noe. jeg kan jo ikke noe for det som skjedde,men føles som det er min feil likevel. prøvde å stoppe det, men han er så mye sterkere enn meg, så det var umulig for meg å komme unna. tenker på det hele tiden, at jeg skulle prøvd hardere å dytte han unna. aner ikke hva jeg skal gjøre nå

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg kan jo ikke noe for det som skjedde,men føles som det er min feil likevel.

Beklager å måtte si det, men du kan noe for det. Du skrev selv at du lot det fortsette.

Du bør aldri drikke så mye at du helt mister gangsynet igjen.

Skrevet

Beklager å måtte si det, men du kan noe for det. Du skrev selv at du lot det fortsette.

Du bør aldri drikke så mye at du helt mister gangsynet igjen.

Skal man kjempe når man ligger nede og tapte kampen???

Gjest Mann-87
Skrevet

Høres ut som du ble voldtatt. Hvis det du sier er sant, anmeld det sporenstreks!

Men hvorfor ligger du i samme seng som kompisen din når du har type? Er ikke det å krysse intimgrensen?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal man kjempe når man ligger nede og tapte kampen???

Hun tapte ikke kampen før hun selv bestemte seg for å la ham få viljen sin. Hun skrev selv at hun lot det fortsette, det er da en bevisst handling fra hennes side om å ha sex med ham. Det at hun nå angrer endrer ikke på dette.

Gjest Mann-87
Skrevet

Hun skrev jo at hun prøvde å dytte han vekk, ba han slutte flere ganger. At han da fortsetter, uavhengig om hun gir opp kampen (fordi hun vet hun ikke vinner), så har han voldtatt hun.

Skrevet

Høres ut som du ble voldtatt. Hvis det du sier er sant, anmeld det sporenstreks!

Men hvorfor ligger du i samme seng som kompisen din når du har type? Er ikke det å krysse intimgrensen?

lå absolutt ikke i samme seng, lå på gjesterommet. men det var dit han kom å gjorde det han gjorde.

Skrevet

Dette er et overgrep, selvom du gav etter til slutt. Beviset ligger i at du dyttet han vekk og sa nei. Tenk deg om, jeg vil anbefale en anmeldelse.

Skrevet

Hun tapte ikke kampen før hun selv bestemte seg for å la ham få viljen sin. Hun skrev selv at hun lot det fortsette, det er da en bevisst handling fra hennes side om å ha sex med ham. Det at hun nå angrer endrer ikke på dette.

hvordan kan du si det? jeg lot det fortsette fordi det var ikke noe annet jeg kunne gjort. herregud, var i sjokk. prøvde alt jeg kunne for å stoppe det.

Skrevet

Selvforskyldt dumskap.

Ligger ikke i nærheten av en annen fyr når man har en mann i sitt liv.

Ikke voldtekt,selv om du ordlegger deg som om han tvang deg til sex. Ingen god venn du har i han der.

Ren og skjær idioti. Du burde gått.

(p.s..litt mindre alkohol neste gang kanskje..hvis det er fylla som har skylda...)

Skrevet

Typisk... finner på nye unnskyldninger pga. du var utro!!

Dette var noe du selv ga etter for. Det neste blir vel at du gir typen din skylden.

Hvis du synes det var voldtekt hvorfor anmelder du det ikke???

Nei, stakkars typen din som må leve med løgnende dine dersom du ikke sier noe.

Dette synes jeg du skal fortelle!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvordan kan du si det? jeg lot det fortsette fordi det var ikke noe annet jeg kunne gjort. herregud, var i sjokk. prøvde alt jeg kunne for å stoppe det.

Det sier jeg fordi du selv skrev at "han brydde seg ikke, så jeg lot det fortsette". Da virker det ikke som du prøvde særlig hardt. Han er ikke uskyldig, men det er ikke du heller etter hva du selv skriver. Selvfølgelig er det noe annet du kunne gjort, du kunne plantet neglene i ryggen hans. Det trengs ikke mye krefter for å gjøre. At du halvhjertet dytter litt på ham og sier nei før du bestemmer deg for å ha sex med ham er formildende omstendigheter, men det fritar deg ikke for skyld.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva fan feiler det visse folk her inne??? Det er lov å bruke hue!! Kommentarer som "Beklager å måtte si det, men du kan noe for det. Du skrev selv at du lot det fortsette.

Du bør aldri drikke så mye at du helt mister gangsynet igjen. " og "I så fall er det ikke voldtekt. Ikke er det å være "utro" heller, men utro. " er fan som tatt ut av en dårlig vits! Om noen sier nei.. ja så betyr det nei!!! Makan for hjernedøde folk!

TS: Anmeld det! Om han kom inn og tok for seg, selv om du sa at du ikke ville og selv om du "bare lot" det fortsette, så er det et overgrep!

Ikke tenk at dette var din feil - det er det ikke. Om du kunne gjort noe anneledes forandrer ikke på hva som har hendt så ikke bruk energi på det! Dette er ikke din feil!

Skrevet

..og personlig mener jeg hun(ts) ikke skal fortelle sin kjæreste om dette,av hensyn til han!

Dette må ts faktisk leve med og ta lærdom av.

At hun har det dårlig med dette trenger ikke bety at hun må overføre den følelsen til kjæresten...men..vel min mening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...