Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå maser jeg fælt om parfymer her... :lol: Er nysgjerrig, og elsker gode dufter!

Er det noen som har erfaring med denne parfymen? (+Takk for info tidligere, Ethereal :) )

Hvilke anledninger/årstider passer den best til?

Skrevet

My pleasure;)

DKNY er som sagt en av mine absolutte favoritter, spesielt vår/sommer.

Jeg er litt merkelig, tilpasser parfymen til fargen på klærne :oops: Hvis jeg bruker lyse farger (hvitt, lyseblått, rosa...) er DKNY et selvsagt valg, men til svart, lilla eller rødt, tar jeg heller noe mer krydret.

Skrevet

Jeg er hekta på DKNY! :briller:

Har hatt den i flere år nå og prøver støtt og stadig å finne meg noe nytt for å variere litt, men synes at alle andre blir enten for tunge eller for søte. DKNY er frisk og lett uten å lukte "såpe", som en del andre lette parfymer gjør. Bruker den til de fleste anledninger jeg.

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Eh... Ja.... Den parfymen syns jeg rett og slett er vond og kvalmende... :oops: Det er noe med lukten som er "rar". Som om det lukter overveldende gresslukt og en slags sitrus. Det som er rart er at jeg liker jo egentlig grønne og sitrusdufter, men denne er bare.... rar.... (unnskyld til de som liker den...)

Adina M.

Skrevet

Kjære Adina!

Du trenger da ikke å unnskylde deg selv om du ikke liker noe - det er jo smak og behag!! :o Så hårsårt kan det umulig være her inne.... :klø:

Skrevet

None taken, Adina! :rosasmil: Med tanke på hvor fryktelig mange parfymer det er jeg selv ikke liker, så har jeg ikke engang tenkt tanken på at brukerne av disse kunne blitt fornærmet.

Parfymer lukter jo dessuten forkjellig på hver enkelt. Selv brukte jeg Eternity for en del år siden og hadde en venninne som elsket den og sniffet på meg så fort hun hadde sjansen. Da hun prøvde den på seg selv, ble den imidlertid helt feil og luktet ikke noe godt i det hele tatt.

Skrevet

Jeg elsker også DKNY! Er vel den parfymen jeg bruker mest - både til hverdags og fest.

Men som det sies her - du må prøve den på deg for å finne ut om den passer.

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Dere er nå fornuftige da... :kysse:

Har jobbet i den der bransjen og noen er bare SÅ UTROLIG på hugget når noen ikke liker deres parfymer. Snakker ikke om folk i egenskap av produsenter, men konsumenter. Noen blir helt olme i blikket. får rødglødende øyne, hornene kommer ut og de stamper iherdig med bukkefoten mens damp kommer ut av neseborene... :ler: Så jeg tenkte å "tråkke forsiktig"...

Adina M.

Skrevet

Å tråkke varsomt i salaten med begge beina er en kunst, Adina! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...