Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg en hvit macbook. Ser at det er litt (men ikke mye) billigere å kjøpe på norsk nettbutikk, men hva er lurest..? tenker på om det skjer noe- eller jeg trenger litt hjelp. Er det da greiest å ha kjøpt den i butikken hvor jeg kan stikke innom..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt den i butikk. Prisen er jo sånn nogenlunde den samme uansett, og det er mye bedre å betale litt ekstra og i tillegg kunne stille spørsmål og få ordentlige svar når du kjøper den. Du kan få hjelp og stikke innom uansett hvor du kjøpte Macbooken, men det gjør det mye bedre for betjeningen i butikken å svare deg hvis du kjøpte dem hos de. Blir det noe tull, så kan de ta kontakt med produsent osv. :)

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg en hvit macbook. Ser at det er litt (men ikke mye) billigere å kjøpe på norsk nettbutikk, men hva er lurest..? tenker på om det skjer noe- eller jeg trenger litt hjelp. Er det da greiest å ha kjøpt den i butikken hvor jeg kan stikke innom..?

Jeg kjøpte min MB på apple.no. Trenger du service eller lurer på noe,kan du ringe Apple på telefon,eller stikke innom eplehuset. Like greit å kjøpe på nettet:)

Skrevet

Kan like godt kjøpe på nett. Mange som sier at om man handler i butikk så kan man levere den der ved problemer etc, fremfor å måtte sende den inn. Men fakta er at butikken må mes stor sannsynlighet sende den avgårde selv, så det er ikke noe raskere service av den grunn.

Og som nevnt før, man får kjempegod service per telefon.

Bare husk å ta med fraktprisen når du sammenlikner prisen på nett mot butikkpris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...