Gå til innhold

Mann som ikke vil tale?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe skuffet om min kjære valgte å ikke holde tale for meg :sjenert:

Han skal holde tale for meg, jeg skal selvfølgelig tale for han og vi skal ha de TRADISJONELLE løftene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han blir ikke å holde noe tale for meg, ei kommer jeg til å holde noe for han. En av grunnene er at han ikke liker å holde taler, han får det rett å slett ikke til(jeg har egentlig ikke noe problem med å prate i større forsamlinger, men aner liksom ikke hva jeg skal si).

Aldri i verden om jeg ville tvunget han til å holde tale om følelser og slikt som faktisk er VÅRT privat!

Ellers kommer vi til å ha det vanlige "ja" og ikke noe mer i kirken.

Skrevet

Han holdt ikke tale i vårt bryllup, men i stedet fikk jeg en sang. Vi hadde ei som skulle underholde senere på kvelden, som sang "det vackraste jag vet" fra ham til meg, mens vi stod og holdt rundt hverandre - fantastisk nydelig :rødme:

Jeg visste på forhånd at han ikke skulle tale, han får det bare ikke til. Jeg var i tvil frem til et par dager før bryllupet om jeg skulle tale eller ei, men kom frem til at det jeg ville si til ham, var ting jeg fint kunne ta på privaten. Og jeg ønsket ikke at han skulle føle at hans tale var "mindre verdt" fordi jeg holdt "vanlig" tale.

I kirka gjorde vi ikke noe annet enn å si ja to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...