Gå til innhold

Ralph Lauren "Ralph" -parfyme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå spør jeg fælt, men er det noen her inne som har denne parfymen?

Hva synes dere om den?

Har litt inntrykk av at dette er en sånn parfyme som "alle" har.

Hvordan lukter den?

Hvilke anledninger bruker dere den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er slik som "alle" har, ja og spesielt tenåringer

Jeg synes den lukter friskt først, for deretter å bli litt søt/sukkertøyaktig. Men jeg foretrekker krydrete parfymer, så jeg er kanskje ikke den rette til å svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er slik som "alle" har' date=' ja og spesielt tenåringer [/quote']

:o Så da passer den til en *kremt* jente som gjerne vil holde på tenåra så lenge som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink:

Selv bruker jeg av og til Cool Water, og det samme gjør min niese på 15 (som ekstra konfirmasjonsgave gjorde den stor lykke hos samme person)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink:

Selv bruker jeg av og til Cool Water, og det samme gjør min niese på 15

:ler: Flott!

Jeg vil ikke lukte eldre enn jeg...*ehem*...føler meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er fornøyd -har hatt den lenge og bruker den hver dag. det er liksom min hverdagsparfyme ;)

Og så utrolig drøy den er!!! nesten irriterende drøy... får jo aldri kjøpt ny... itillegg fikk jeg en flaske av mamma også, siden hun visste det var parfymen jeg brukte var hun så snill og gav meg en. Så jeg har to x 50ml som er evigvarende virker det som :roll:

Synes den er frisk (litt blomsteraktig) og passer til daglig bruk. Til "best" bruker jeg j'adore, men den er tyngre, kan ikke ha den hverdag...

Tror du blir fornøyd jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også denne parfymen daglig, og har fått flere positive tilbakemeldinger som "du lukter så godt! Hvilken parfyme er det du bruker?" Definitivt favorittparfymen min, men det varierer jo hvordan den lukter fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også denne parfymen daglig' date=' og har fått flere positive tilbakemeldinger som "du lukter så godt! Hvilken parfyme er det du bruker?"[/quote']

:o Det er den setningen jeg vil høre!... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  • 2 uker senere...

Lurer også litt på def. av "fjortis"-parfymer....

Er de som er søte og friske fjortisparfymer og de mer sensuelle og "mørke" voksenparfymer ?

Jeg bruker begge typer i såfall,- greit å ha lette og litt søte dufter til daglig bruk, og en mer sensuell og "slagkraftig" parfyme til kveld og fest (slagkraftig var kanskje litt feil ord ? :lol:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...