Gå til innhold

Kuk og vibrerende dildo

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har prøvd å ha en vibrerende dildo i musa og samtidig bli penetrert av en kuk? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Noen som har prøvd å ha en vibrerende dildo i musa og samtidig bli penetrert av en kuk? :fnise:

Det kan jeg ikke tenke meg det blir plass til.

Gjest Gjest
Skrevet

Spurte ikke om du hadde plass, men om du hadde prøvd det? Noe tydeligvis du ikke har...

Skrevet (endret)

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du tenker på med vibrerende dildo. Om du tenker bare på det som er penisformet så har jeg ikke prøvd det, men jeg har prøvd det med en WeVibe i tillegg,

http://www.cupido.no/img/shop_big/we_vibe_-st.jpg

bildet har jeg lånt fra cupido shop

Endret av Het Potet
Gjest Gjest
Skrevet

Behøver ikke akkurat være formet som en penis, men noe i den duren ja.

Gjest Karina
Skrevet

Da er du bare NØDT å prøve we vibe vibratoren, helt siiiinsyk:)

Vi har nesten ikke sex lenger uten at den er med:) Den har virkelig satt fart på sexlysten...Anbefales på det sterkeste;)Å tro meg,hvis ikke typen din har HUMONGOUS kuk, så er det ingen problem å ha begge samtidig inni.

Lykke til:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor svær er fitta di egentlig?Når du har plass

Skrevet

Og jeg synes we-wiben var et bomkjøp av dimensjoner. Den passer virkelig ikke meg, synes den er ubehagelig å bruke under samleie, fordi det føles for trangt, ikke treffer vibreringen riktig på kliotris heller. Nei, styr unna sier jeg. Det var ihvertfall 1000 kr rett i do for mitt vedkommende.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da har du nok litt dårlig fantasi, eventuelt mangler du tålmodighet.

Jeg har prøvd det med vanlig, mellomstor vibrator, og det var digg det. Største problemet var at den har lett for å dette ut når man støter ut og inn, så we-wibe står på ønskelista mi, siden den ser ut til å være laget litt for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...