Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Holdt på å skrive tærne, men... au. Satt her å så litt på tærne og kom på at jeg sikkert ikke har klippet neglene på tærne på et halvt år minst. Går alltid med sokker også så tenker jo aldri over det, før jeg sparker bort i noe og får vondt og tenker jeg tar det i morgen, også glemmr man det i gjen. Så gjorde det nettopp. Så, hvorfor ofte klipper dere egentlig tåneglene? Er det noe dere fort glemmer av?
Ellam Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 På et halvt år Da må de bli lange.. Jeg klipper mine ca hver 3 uke, men er enig med deg at det kan være enkelt å glemme av.
sofie777 Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Jeg klipper tåneglene når jeg føler de er lange nok, enten når de gnisser mot nabotåen eller når den hvite kanter er mer enn noen få millimeter. Går for behagelighet framfor at de ser vakre ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Er ts en mann? hihi... Minner meg veldig om en av mine kamerater, som kan glemme det lengre enn et halvt år. Selv om det kan medføre at negler både sprekker når han henger seg fast i ting, og at neglen gror skjevt, blir det ikke klippet før det absolutt Må. Jeg klipper en gang i mnd ca, eller ved behov.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Jeg klipper ved behov. Akkurat nå så filer jeg helst da siden det er sommer og tid for lakkerte tånegler. Kjenner også noen som er vel sløve med å klippe tånegler. Er liksom ikke på føttene du sparer til lange negler.
Antlers Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Annenhver måned, tror jeg. De vokser ganske sakte.
FantasDick Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Jeg går over tåneglene ca. 1 gang i uka, men er ikke så ofte det egentlig er noe å klippe.
Gjest Invicta Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Jeg klipper tåneglene når jeg føler de er lange nok, enten når de gnisser mot nabotåen eller når den hvite kanter er mer enn noen få millimeter. Går for behagelighet framfor at de ser vakre ut. Signerer denne.
Skravla Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Jeg klipper tåneglene når jeg føler de er lange nok, enten når de gnisser mot nabotåen eller når den hvite kanter er mer enn noen få millimeter. Går for behagelighet framfor at de ser vakre ut. Sånn er det her også.
Jade Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 Klipper dem helt inntil når de er et par mm. Har ikke sansen for lange tånegler...
Pinkyh Skrevet 29. juni 2010 #12 Skrevet 29. juni 2010 Klipper når jeg ser at den hvite kanten synes, dvs annenhver uke? Er veldig bevisst på det nå på sommeren, siden man går barbeint, med sandaler osv. For noen uker siden så jeg en dame med sandaler som så veldig velstelt ut, helt til jeg så ned på tåneglene. De var lange, flisete, gule og krummet nesten litt nedover. Nesten så jeg brakk meg....
Anjah Skrevet 29. juni 2010 #13 Skrevet 29. juni 2010 Jeg tror mine tånegler vokser skikkelig sakte. Jeg klipper dem kanskje en gang i måneden? Og da er det egentlig ikke mye å klippe bort heller. Bare litt stussing, liksom
Frua Skrevet 29. juni 2010 #14 Skrevet 29. juni 2010 Filer lett over dem et par ganger i uka etter fotbad og fjerning av hard hud osv. Føtter i sandaler som ikke er stelt er noe av det ekleste som finnes!
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #15 Skrevet 29. juni 2010 Klipper når jeg kjenner de er ubehaglig i skoa, så ca hver 3 uke. Jeg går endel tur i fjellet så det er veldig viktig for meg å holde de korte nok for å unngå ubehag.
Gjest Airi Chikako Skrevet 29. juni 2010 #16 Skrevet 29. juni 2010 Jeg klipper mine når det går hull på nylonstrømpene...
NullHull Skrevet 30. juni 2010 #17 Skrevet 30. juni 2010 (endret) Jeg klipper mine når det går hull på nylonstrømpene... Jeg klipper mine når jeg må gå opp en skostørrelse ... Vel, spøk til side, mine blir sjelden lange nok til at jeg klipper de. Jeg finpusser med neglfil ca annenhver uke, og filer de helt ned. Vil absolutt ikke ha noe lengde på de, hvor det samler seg sokke-lo og smuss . Endret 30. juni 2010 av NullHull
Antlers Skrevet 30. juni 2010 #18 Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror mine tånegler vokser skikkelig sakte. Jeg klipper dem kanskje en gang i måneden? Og da er det egentlig ikke mye å klippe bort heller. Bare litt stussing, liksom Tenk på meg da, som klipper annenhver måned, og da er det bare noen få milimeter å fjerne Er vi unormale? Hår og fingernegler vokser raskt på meg, men tånegler har alltid vokst sakte.
FantasDick Skrevet 30. juni 2010 #19 Skrevet 30. juni 2010 Tenk på meg da, som klipper annenhver måned, og da er det bare noen få milimeter å fjerne Flere milimeter?! Jeg har aldri klippet en hel milimeter på mine tånegler, det er altfor langt på mine føtter i alle fall. Tror kanskje neglklipp varierer mye pga form på tærne/neglene.
Antlers Skrevet 30. juni 2010 #20 Skrevet 30. juni 2010 Flere milimeter?! Jeg har aldri klippet en hel milimeter på mine tånegler, det er altfor langt på mine føtter i alle fall. Tror kanskje neglklipp varierer mye pga form på tærne/neglene. Jeg klipper dem helt ned, og annenhver måned fjerner jeg kanskje 2 milimeter (så nettopp på linjalen ). Da har de såvidt fått hvit kant, men er fortsatt godt innenfor tuppen av tærne. Egentlig burde jeg vel ikke klage, for det er grenser for hvor gøy det er å klippe negler, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå