Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Er jenter redd for å miste såpa i dusjen i ofentlig dusjer?
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Hvordan kan noen være redd for å miste en såpe? Er det ikke bare å plukke den opp igjen?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 :klø: Hvorfor skulle vi være det? Du må visst ha litt mer grisete fantasi for å forstå spørsmålet i sin helhet , Potet. Personlig er jeg ikke redd for å miste såpa, nei. Ikke mer redd enn jeg er i en hvilken som helst annen situasjon.
Perelandra Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Hva er egentlig problemet? Er det fordi vi må bøye oss ned, og da kan kanskje visse deler av kroppen kan bli synlige? Jeg har aldri tenkt på dette som noe problem i det hele tatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Men, ser dere ikke amerikanske filmer der noen blir arrestert? Menn må jo passe godt på såpa, men damer har jo et langt mer intressant hull.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Er menn redd for å miste såpa? de er visst det. :gjeiper: Her er en liten forklaring: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=drop%20the%20soap
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 Hvis jeg mister såpen så setter jeg meg på huk å tar den opp. Vil ikke at alle de andre i dusjen skal kunne se rett inn mens jeg bøyer meg ståendes :S
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 I damedusjer er det bare damer, og det er ingen trussel noe sted der, med mindre det er i et kvinnefengsel hvor det bare bor ultradominerende og superslemme damer som har bestemt seg for å såpevaske deg, uansett. Om jeg skulle miste min såpe, hadde jeg nok tatt rommet i øyensyn og snudd meg diskret med ryggen mot en vegg om jeg måtte bøye meg på stive ben. Høflighet er en dyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå