Jordbæra Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har alltid ønsket å kunne strikke, tegne, hekle, sy og alt det der, men det er ikke noe jeg mestrer. Ishockey og motocross derimot! Ingen andre med like hobbyer? Hadde vært fint å kunne diskutere andre ting enn hekling (for det er noe jeg ikke kan.) Flere som liker slike hobbyer som meg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har ikke det du har som hobby, men er interessert i det meste og har kanskje hatt en god lærdom ved å lytte til andre. Men hekling og pølsevev er ikke noe for meg heller, selv om jeg ser verdien i et fint håndarbeide. For meg er det likegyldig om de er opptatt av gamle biler, båter, hagen, pc, film, musikk eller kjøkkenkunsntere, noe jeg regner med at alle er bare de får slippe til.
Sugerøret Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Hadde fotball,rugby,fisking og fluebinding som hobby.Muligens ikke så barskt at det gjordet noe. Drømmer om en harley, men pga kroppen det får bli med drømmen. Strikke,hekle eller sy eier jeg ikke sansen for og har minst 9 tommeltotter og 0 kreativitet. Akkurat nå er det planter,pc og bøker som er "hobby" Endret 29. juni 2010 av Kårky
Wonders Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 driver med neildesign, som du sikkert ser. Og med kortlaging. Drev med this-boxing før...men nå må jeg ha noe jeg ikke er avhengi av vær og vind eller noen andre folk får å få det utført
Jordbæra Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2010 Wonders: Hvordan fikk du den interessen? Syns det er veldig fint med fine negler, men det er vanskelig å få tiL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå