Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om hårproduktene fra Kerastase? hvilken serie?

Selv har jeg testet ulike produkter i Resistance-serien (den lysegrønne), og liker veldig godt den balsamkuren for langt hår (Ciment Anti-Usure, eller noe slikt). Nå vurderer jeg om jeg skal kjøpe shampoen i samme serie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt:

Sjampo - Bain Vital Haute Tolerance

Balsam - Lait Vital Proteine

Selv om ikke disse er i samme serie fungerte de utmerket på mitt hår (sensitiv hodebunn og langt, krøllete hår).

Akkurat nå bruker jeg Fresh Curls sjampo og balsam fra Redken, men er ikke like fornøyd med disse, så jeg vurderer å bytte tilbake til Kerastase.

Skrevet

Jeg har brukt hele den gule Nutritive-serien for tørt hår (bain satin 2 shampo, lait vital proteine balsam og masqueintense hårkur) og har vært veldig fornøyd med den. Bytter litt på å bruke denne serien og dermo calm for tørt hår ettersom jeg har sensibel hodebunn. Dermo calm er best for hodebunnen, mens nutritive gir mest næring til håret.

Som hårkur synes jeg imidlertid at Redkens all soft heavy cream er den aller beste.

Skrevet

Jeg bruker også Redken for tiden (tredje forsøk), men er ikke helt overbevist. Jeg kommer muligens til å switche tilbake til Sebastian, men vurderer å ha Kerastase som en serie nummer to, greit med litt variasjon.

Hva koster shampo og balsam hos frisør? (for å ha noe å sammenligne med, Kerastase er ikke såå billig hos Lookfantastic)

Skrevet

Er ellers helt avhengig av et annet Kerastase-produkt, nemlig Nutri-liss.

Immediate smoothing care for dry and frizzy hair. Excellent blow dry protection. Adds shine to thick and dry hair.
Skrevet
Hva koster shampo og balsam hos frisør? (for å ha noe å sammenligne med' date=' Kerastase er ikke såå billig hos Lookfantastic)[/quote']

De jeg nevnte koster tilsammen ca. 350,- hos frisør og ca. 200,- hos Lookfantastic.

Skrevet

Lenge siden jeg kjøpte Kerastase hos frisøren sist, men det er mye billigere på lookfantastic. Mener at jeg regnet på forskjellen en gang og fant ut at den lå på rundt 40%.

Skrevet

Men du må inkludere portoen hos Lookfantastic...

Hvis jeg kjøper shampoen og Ciment-balsamen, kommer det på ca 260,- inkludert frakt. Hvis jeg kjøper en pakke bestående av tre produkter i den samme serien, koster det meg 314,-.

Har ikke kjøpt den balsam/kuren på evigheter hos frisør, men mener jeg betalte ca 160,- for litt over ett år siden.

Skrevet

Da jeg regnet på det hadde jeg inkludert portoen. Mulig prisene har endret seg noe, og det kan jo også variere ganske mye fra frisør til frisør, men lookfantastic er uansett billigere.

Skrevet

prisene skal ikke variere mye fra frisør til frisør, det er nemlig leverandøren som setter utsalgsprisen..

shampo fra kerastase; 165,- kur; 195,- balsam tror jeg var 179 eller no`.

Skrevet

Jeg spurte hos en frisør, og Resistance-shampoen kostet 165,- balsamen kostet 175,-

På lookfantastic koster de samme produktene 22,47 pund (ca 265,-), inkl porto til Norge, så man sparer 75-80kr ved å bestille derfra.

Skrevet

Jeg har en kur i den grønne serien. Husker ikke hva den heter nå, men den var for å få mer volum i håret. Jeg er veldig fornøyd. Nok en gang fant jeg ut at frisørshampoene er verdt å betale for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...