mimi82 Skrevet 25. juni 2010 #1 Del Skrevet 25. juni 2010 Er på jakt etter sminkefjerner og ansiktskrem som passer til tørr og sensitiv hud. Trenger en ansiktskrem som har solfaktor i seg og som gjerne har litt oppstrammende effekt da jeg begynner å nærme meg 30. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 30. juni 2010 #2 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg vil anbefale deg og prøve sminkefjerneren til L'oreal. Den som er todelt, mørkeblå på toppen og klarblå på bunn. Den er ment for vannfast sminke og sensitiv hud. Jeg er linsebruker med sensitiv hud, bruker vannfast sminke og har vært trofast kjøper av denne i sikkert 7-8 år i tillegg til å være rimelig, synes jeg den funker mye bedre enn f.eks Lancome sin tilsvarende type! Når det gjelder fuktighetskrem, så har jeg veldig god erfaring med en dagkrem fra Estee Lauder. Litt usikker på hva den heter, men den har solfaktor og masse fuktighet! Grønnlig krukke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. juli 2010 #3 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har veldig sensitiv hud og får allergisk reaksjon av L'oreal, den holder ikke mål hos min hud. Det må bli Clinique på øyesminkefjerner og øyekrem og Biotherm på resten for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 6. juli 2010 #4 Del Skrevet 6. juli 2010 Sensilis sin sminkefjerner er svært mild, dette merket spesialiserer seg på hudpleie som skal passe til selv den mest sensitive hud. Den koster en del hos vita (ca 180kr) men er drøy, fjerner selv vannfast maskara og etterlater ikke huden sår, rød og tørr. Denne ble en redning for emg da jeg ødela huden rundt øynene mine i februar. Huden flasset noe ekstremt, var rød, hoven og svært sår, og sminkefjerning var tortur. Sved som pokker etterpå. Men denne tålte jeg uten noen problemer. Anbefales virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 6. juli 2010 #5 Del Skrevet 6. juli 2010 Bruker alltid de serviettene fra Simple når jeg fjerner sminken ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. juli 2010 #6 Del Skrevet 6. juli 2010 Bruker alltid de serviettene fra Simple når jeg fjerner sminken ! Jeg kjøpte for moro skyld de nå sist jeg trengte nye, fordi noen skrøt av dem i en annen tråd. For min del sved det fælt i øynene når jeg brukte den, så jeg holder meg til Nivea sine. Rart at det svir når de påstår å være så fri for alt mulig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 6. juli 2010 #7 Del Skrevet 6. juli 2010 Decleor Cleansing Milk og Cream er god for tørr hud. Fjerner sminke bra! Angående dagkrem med faktor er det litt dårlig utvalg for tørr hud. Decleor har mange gode uten faktor dog. Md har en med faktor 20 som er for normal hud, kanskje den er et alternativ? Moisture Defense heter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 6. juli 2010 #8 Del Skrevet 6. juli 2010 Decleor Cleansing Milk og Cream er god for tørr hud. Fjerner sminke bra! Angående dagkrem med faktor er det litt dårlig utvalg for tørr hud. Decleor har mange gode uten faktor dog. Md har en med faktor 20 som er for normal hud, kanskje den er et alternativ? Moisture Defense heter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå