Gå til innhold

AnonymBruker = tull?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Takk for tips! Det visste jeg ikke at gikk an!

AnonymBruker går fint, men ikke Gjest dessverre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet

AnonymBruker går fint, men ikke Gjest dessverre.

Da går man jo glipp av alle de saklige postene til WW. Det vil ikke jeg. Føler jeg har lært så mye.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker er TULL. Nettopp fordi hvem som helst kan aggere hvem som helst i hvilken som helst tråd uten at det får noen konsekvenser. Modereatorne vil ikke gjøre en dritt uten at AnonymBruker blir rapportert. Noe som ikke skjer da en aldri kan vite om AnonymBruker er en og samme person som diskuterer med seg selv, eller om det er flere mindre begavede mennekser som er med i tråden.

Ser en på intensjonen med AnonymBruker og antall poster som er postet som AnonymBruker er det hevet over enhver tvil om at AnonymBruker missbrukes over en lav sko.

En kan ikke forholde seg til AnonymBruker på annet vis enn å anta at det er en o g samme person som har skrevet alle innlegene til AnonymBruker, og dermed holdes ansvarlig for alt AnonymBruker skriver.

Næmmen der er suttrekoppen tilbake jo!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Næmmen der er suttrekoppen tilbake jo!!

Og siden brutal_mann ikke kan se hva jeg skriver nå så kan jeg jo si at brutal_mann er den som lager mest uhygge i trådene og bidrar til mye unøvendig drittslenging!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er rett og slett anonym bruker fordi jeg har nær familie her inne. Jeg bøller ikke i tråder og er den jeg alltid har vært. Selv uskyldige innlegg kan postes som anonym da visse personer f.eks. vet at jeg er på jakt etter en viss matoppskrift.

Jeg vil gjerne delta i debatter, men jeg vil ikke alltid vise hvem jeg er. Er gammel traver her og har vært her inne siden starten av forumet.

Denne gangen så poster jeg ikke som anonym :)

Skrevet (endret)

*borte*

Endret av Villbringebær
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Denne gangen så poster jeg ikke som anonym :)

Synes jeg har sett det gule smilende fjeset der før ja.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de som er i mot AnonymBruker bare er misunnelig fordi AnonymBruker er mer kjent, mer berømt og mye kulere enn dem selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de som er i mot AnonymBruker bare er misunnelig fordi AnonymBruker er mer kjent, mer berømt og mye kulere enn dem selv.

Ikke kan vi bli kjent igjen heller!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstod ikke at alle kunne kjenne meg igjen og vitsen med å være anonym bruker siden jeg ble medlem 17.mars helt til jeg oppdaget at alle anonyme brukere har lik statistikk.

Skrevet

kan ikke en admin stenge denne tråden?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Du er sikkert ikke alene om å lure på ting her som ser selvfølgelige ut når man vet det. Håper ikke du føler deg mobbet. Fra min side var det ikke meningen, men ser at noen har slengt av seg tull og barnsligheter.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

kan ikke en admin stenge denne tråden?

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...