Gå til innhold

AnonymBruker = tull?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at følgende bruker poster usannsynlig mange tråder/poster om forskjellige ting i så og si alle delforumene:

Anonym bruker

Anonym

Ble medlem: 17-mars 10

Kjønn: Ikke viktig

Det er som regel tråder som legger opp til diskusjoner hvor vedkommende ofte diskuterer med seg selv gjennom forskjellige personligheter. På første side i Generell debatt ligger det for øyeblikket 17 tråder startet av denne personen. Ut i fra antall svar så ser det ut som om det er få/ingen som gidder diskutere da tema ofte er noe tull..

Jeg synes det er misbruk av AnonymBruker funksjonen og ser ikke poenget med at vedkommende lager alle disse trådene som anonym (ser ikke poenget med de fleste trådene heller..) Er det bare jeg som synes det er irriterende?

og sånn ellers - 37000 poster siden mars?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du nå? Eller har du ikke fått med deg at alle har mulighet til å poste som anonym = anonym bruker. Det skjuler seg altså mange forskjellige mennesker bak dette "nicket".

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du har skjønt at Anonym Bruker ikke er en person, men mange ikke sant?

Er enig at det er mange rare tråder, men det er bare å overse, ikke svar. Men det er søren meg mange rare tråder/svar fra brukere her inne også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til at følgende bruker poster usannsynlig mange tråder/poster om forskjellige ting i så og si alle delforumene:

Anonym bruker

Anonym

Ble medlem: 17-mars 10

Kjønn: Ikke viktig

Det er som regel tråder som legger opp til diskusjoner hvor vedkommende ofte diskuterer med seg selv gjennom forskjellige personligheter. På første side i Generell debatt ligger det for øyeblikket 17 tråder startet av denne personen. Ut i fra antall svar så ser det ut som om det er få/ingen som gidder diskutere da tema ofte er noe tull..

Jeg synes det er misbruk av AnonymBruker funksjonen og ser ikke poenget med at vedkommende lager alle disse trådene som anonym (ser ikke poenget med de fleste trådene heller..) Er det bare jeg som synes det er irriterende?

og sånn ellers - 37000 poster siden mars?!!

:skratte:

Jepp, jeg skriver 500 ord i minuttet faktisk. Noen burde straks ansette meg til å bruke mine evner til noe mer fornuftig..

Skrevet (endret)

Tuller du nå? Eller har du ikke fått med deg at alle har mulighet til å poste som anonym = anonym bruker. Det skjuler seg altså mange forskjellige mennesker bak dette "nicket".

mulig jeg ikke er helt med her.. jeg antok at når samme "medlem siden" datoen kom opp på innlegger at det var samme personen som brukte anonymknappen..

så det er alså ikke samme personen som har skrevet de svar to og tre og (nå) fire i tråden min?

Endret av ablaze
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lider av splittet personlighet, og jeg trenger å søke profesjonell hjelp. :tristbla:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lider av splittet personlighet, og jeg trenger å søke profesjonell hjelp. :tristbla:

Nei, det gjør jeg ikke! :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan også bli anonymbruker ..

Skrevet

Har lagt merke til at det er mange som tuller anonymt. Det er ikke farlig å tulle under fullt nick, det kan til og med være ganske morsomt! Ja til åpen tulling! Det skal vel være litt humor her inne også? :romeo:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

så det er alså ikke samme personen som har skrevet de svar to og tre og (nå) fire i tråden min?

Eh, nei...alle er forskjellige brukere. Dette er mitt første innlegg i tråden din.

Antall innlegg og slikt står likt for alle Anonyme brukere, ellers er man jo ikke anonym!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til at det er mange som tuller anonymt. Det er ikke farlig å tulle under fullt nick, det kan til og med være ganske morsomt! Ja til åpen tulling! Det skal vel være litt humor her inne også? :romeo:

Absolutt! :popcorn:

Gjest brutal_mann
Skrevet

AnonymBruker er TULL. Nettopp fordi hvem som helst kan aggere hvem som helst i hvilken som helst tråd uten at det får noen konsekvenser. Modereatorne vil ikke gjøre en dritt uten at AnonymBruker blir rapportert. Noe som ikke skjer da en aldri kan vite om AnonymBruker er en og samme person som diskuterer med seg selv, eller om det er flere mindre begavede mennekser som er med i tråden.

Ser en på intensjonen med AnonymBruker og antall poster som er postet som AnonymBruker er det hevet over enhver tvil om at AnonymBruker missbrukes over en lav sko.

En kan ikke forholde seg til AnonymBruker på annet vis enn å anta at det er en o g samme person som har skrevet alle innlegene til AnonymBruker, og dermed holdes ansvarlig for alt AnonymBruker skriver.

Skrevet

Jeg gjorde en liten test, og det er faktisk slik at dersom en poster anonymt så kommer alt under samme post-telleren.. så da var det avklart.. case closed..

(jeg får bare slutte å åpne tråder med tullete titler av anonyme brukere..)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg tror mange av svarene er skrevet av samme anonym bruker, ja. Mange bruker funksjonen til å få utløp for ting og bedrive bølling. Men om det raporteres, så kan vel en moderator finne fram til brukeren, og kontrollere hva som skrives. Men det er vel tidkrevende, og vil da sikkert ramme mer seriøse ting en spaltet personlighet :D

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg gjorde en liten test, og det er faktisk slik at dersom en poster anonymt så kommer alt under samme post-telleren.. så da var det avklart.. case closed..

(jeg får bare slutte å åpne tråder med tullete titler av anonyme brukere..)

Anbefaler å rett og slett sette AnonymBruker på ignoreringslisten. AnonymBruker bidrar jo bare med søppel uansett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Anonym(e)Bruker(e) kan være serriøse ! :jepp:

Skrevet

Anbefaler å rett og slett sette AnonymBruker på ignoreringslisten. AnonymBruker bidrar jo bare med søppel uansett.

Takk for tips! Det visste jeg ikke at gikk an!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...