Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Skal på en konferanse i morgen og fikk akkurat mensen...trodde ikke den kom før om 1 uke.. Jeg må ha hvite klær på meg i morgen..livredd for å lekke...Må ha string truse på for det er litt gjennomsiktig.. Hva gjør jeg?nen råd? tampong?hvor ofte bytter jeg(bruker ikke det til vanlig)sammen med string bind?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 kjøp den rosa pakken med tamponger (ekstra store), så bytter du bare hver 3 eller 4 time så er du i hvertfall sikker:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 btw, hadde nok tatt sånn bind for sting truse også. De fleste blør jo ganske mye på starten av mensen, så kan aldri være for sikkert når du skal ha hvite klær:)
milja Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Tusen takk for svar:)men burde jeg ikke skifte tampongen oftere? feks 2 hver time?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 De kommer jo veldig an på hvor mye du blør. Det er vondt å skifte tampong når den er ganske tørr.
Jade Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Hvilken jobb du har som krevet at du går med stringtruse pga at buksen er gjennomsiktig?? Ta på deg en vanlig truse/bokser/hipster (hudfarget gjerne og ikke med stramme strikker). Ta på deg bind uten vinger (siden de vil synes igjennom buksen) + tampong. Er det krise, så tar du på deg en strømpebukse i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå