Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Jaha, så ble alle fordommer mot deltagere i missekonkurranser bekreftet? http://www.vgtv.no/?id=31035&category=5 Hvor får de tak i disse folkene? Tuller de? Eller har de rett og slett aldri hatt behov for å lære noe som helst, siden de har utseendet med seg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Jeg avskjyr folk med den slags fordommer. Slike fordommer, spesielt mot nakne, pene, lettkledde og sexy jenter burde vi overvinne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Jeg avskjyr folk med den slags fordommer. Slike fordommer, spesielt mot nakne, pene, lettkledde og sexy jenter burde vi overvinne. Da må de pene, halvnakne slutte å gi så mye næring til de fordommene
Rødtoppen86 Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Det med Nilen var farlig drøyt. Greit å ikke vite hva som er Norges lengste elv, men å foreslå Nilen? My God sier jeg bare. Alle er ikke interesserte i politikk, men å ikke vite hvem som styrer landet sånn noenlunde? Jaja, det er vel bare slik.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Alle er ikke interesserte i politikk, men å ikke vite hvem som styrer landet sånn noenlunde? Jaja, det er vel bare slik. Vanskelig å se for seg hvordan man kan bo i Norge uten å vite hvilke partier som sitter i regjeringen. Men mulig nyhetssendingene kolliderer med viktigere ting, som Paradise hotel?
The Kitten Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Det er stygt å le av andre, men Hvorfor sa de fleste at Norge grenser til Danmark? Mener de kanskje at vi grenser til USA også da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Visste ikke hvilken fylker som var nordligst og hvilken land Norge grenser til. Helt utrolig!!
Rødtoppen86 Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Visste ikke hvilken fylker som var nordligst og hvilken land Norge grenser til. Helt utrolig!!
The Kitten Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 (endret) Visste ikke hvilken fylker som var nordligst og hvilken land Norge grenser til. Helt utrolig!! Ikke vær for streng nå da. De nordligste fylkene er jo tross alt eh oppe i nord. Endret 26. juni 2010 av The Kitten
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 Ikke vær for streng nå da. De nordligste fylkene er jo tross alt eh oppe i nord. Håper det var ironi.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #11 Skrevet 26. juni 2010 Vanskelig å se for seg hvordan man kan bo i Norge uten å vite hvilke partier som sitter i regjeringen. Men mulig nyhetssendingene kolliderer med viktigere ting, som Paradise hotel? Ganske lett det. Jeg har 0 nada interesse for politikk, men ser heller ikke på fjortisreality. Her går det i Viasat history og simpsons :gjeiper:
The Kitten Skrevet 26. juni 2010 #12 Skrevet 26. juni 2010 Håper det var ironi. Har du sett klippet? Ja, det var ironi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå