Gjest jan Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Ja så har dama fått løpetid igjen. Hun er alltid helt vill på denne tiden av året og hun blir rett og slett for mye for meg. Vi hadde oss 3 ganger i går og likevel ville hun ha mer og jeg ble for sen til jobben i dag fordi hun skulle ha sitt i morgest. Er det noen gammle kjerringråd om noe spiselig som demper lysten eller hva? Hvordan roe henne ned rett og slett. Mistet mye av VM pga dette også men i kveld vil jeg gjerne få fred så tips er veldig velkommene nå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Har du sex med ein hund? Kvinnfolk har ikkje løpetid, det er det bikkjer som har.
Gjest ts jan Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 For en gjen med surrehuer, hvis det er noen som har noe saklig å komme med så vær så god.
Gjest wild bird Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Si til henne at hun har lagt på seg noen kilo, og du skal se du får være i fred i lange tider framover Neida, legg korta på bordet og si at hun sliter deg ut. At du heller vil se på VM enn å ha sex med henne. Det må hun jo ha forståelse for?
Gjest Lola Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 La henne ta en elsker, det er tydelig at du ikke er nok for hennes behov. På denne måten får du se VM i fred og dama di får så mye sex hun vil og fortjener.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 Kan du ikke stikke til en kompis rett etter jobb og se VM der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå