Gå til innhold

Ønskeliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør man egentlig få lagt ut ønskelister?

Jeg vil jo anta at det ikke haster mer enn at det bør være i orden til man sender ut invitasjonene?

Noen som har noen formening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett før invitasjonene sendes ut et passe tidspunkt å legge ut ønskelisten i butikker og eventuelt på web. Kan være greit å forsyne foreldrene deres med hvert sitt eksemplar av ønskelisten i tillegg, siden de gjerne vil bli spurt om det.

Men ellers er det ikke noe som haster veldig.

Skjønt; det er jo hyggelig å lage ønskeliste da, finne ut hva slags servise man vil samle på, bestikk osv - men dette har du vel kanskje kontroll over forlengst, Tex, eller hva? :wink:

Må si jeg innimellom blir litt imponert over planleggingsevnen din!

Skrevet

Vi kommer til å legge ut ønskeliste i de butikkene vi skal rundt da invitasjonene sendes ut. Da vil også foreldrene våre få en kopi av listen.

Listen på internett har jeg allerede begynt å bygge opp (grei å overlevere som julegavaønskeliste i år :D ), så den får folk beskjed om hvor ligger når de spør.

Skrevet

Vi kommer til å ha ønskelisten klar til vi sender ut invitasjonene, regner ikke å få noen spørsmål om det før de er sendt.

Skrevet

Ønskelisten vår ligger ute allerede, sender invitasjonene (forhåpentligvis) neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...