Gå til innhold

en mail hvor man kan laste opp mange bilder av gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hotmail, utrolig dårlig! Her kan man kun laste opp to til tre bilder av gangen også er det "fullt". jeg er ikke den smarteste når det gjelder pc, så å begynne å "pakke inn" bilder og sånt ( aner ikke hva dette eheter egentlig) kan jeg bare droppe....

Er det noen som kan anbefale en mail som jeg kan opprette hvor det går an å sende flere bilder i en mail samtidig. ?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har hotmail, utrolig dårlig! Her kan man kun laste opp to til tre bilder av gangen også er det "fullt". jeg er ikke den smarteste når det gjelder pc, så å begynne å "pakke inn" bilder og sånt ( aner ikke hva dette eheter egentlig) kan jeg bare droppe....

Er det noen som kan anbefale en mail som jeg kan opprette hvor det går an å sende flere bilder i en mail samtidig. ?

Mja.. bruker selv Gmail, og den er jo grei nok - klikker bare på "Legg ved en fil til".

Gikk ihvertfall fint å sende 6 bilder til meg selv (testet her nettopp nå).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mja.. bruker selv Gmail, og den er jo grei nok - klikker bare på "Legg ved en fil til".

Gikk ihvertfall fint å sende 6 bilder til meg selv (testet her nettopp nå).

..glemte å nevne at jeg har 7470 MB ledig plass på gmailkontoen. Men så bruker jeg nesten aldri mailen til å sende store filer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...