Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente
Skrevet

Jeg har skrevet et innlegg her tidligere over å ha en kjæreste som ikke er så intressert i sex. Jeg/vi har snakket mye om dette. Det skjer liksom ingenting og de siste mnd har det vært maks et par ganger med sex. Jeg har skrevet masse til han og han unngår å snakke om det. Kommunikasjonen mellom oss var veldig bra de første mnd, men nå eter 1 år sammen er det ikke det samme :( Han er sjef av natur og sjelden inkluderer meg i ting. Merker vi har lite å snakke om uten om vær og vind. Jeg tror han er veldig glad i meg, ellers hadde han ikke vært her. (Jeg har barn fra før) Det er kanskje noe med at jeg er for storforlangendes siden jeg har brennt meg en gang. Jeg finner ikke roen og har det ikke så bra med meg selv. Jeg har aldri følt meg så lite attraktiv for en mann. Kan gå naken rundt han uten en reaksjon. Nå er vi på ferie og det virker som han legger seg etter meg for å unngå nærhet. Han er veldig sosial og snakker med alle andre, men glemmer meg om dagen.

Jeg har virkelig prøvd, men nå kjenner jeg at jeg ikke har så mye å gi og er ikke den blide og glade jenta som jeg er og det er ikke noe kjekt. Drømmer hver natt at vi skal få det bra igjen og at gnisten og leken skal være de ri hverdagen. Tror dere det er mulig at det vil komme tilbake eller bli bedre. Han er kanskje ikke den typen som er så opptatt av sex eller oppmerksomhet som meg. Jeg mener vi må priotere hverandre, selv om vi er sammen så snakker vi knappt sammmen. Synst det er veldig rart at han unngår å snakke om det og merker jeg sklir mer og mer unna.

Ellers er han en fantastisk fyr, med mangen gode kvaliteter og ekstrem flink med ungene. Jeg frykter at tryggheten er det som gjør at jeg vil være sammen med han, men ønsker sterkt at vi kan få det perfekt sammen.

Har dere tips til hva jeg kan gjøre/si? Føler at jo lengre tid det går jo lengre vekk kommer vi fra hverandre. Jeg har vært og ønsker å være tolmodig med han og problemene han har i forhold til sex, men synst han burde prøve å gjøre noe med det. Det føles også kunstig når man må tvinge noen til å være en slik person. Føler han tar meg litt for gitt allerede og vi har bare vært sammen i 1 år. Jeg har aldri opplevd noe slik tidligere så derfor er det nok ekstra vanskelig å forstå og akseptere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...