Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal kjøpe meg lebestift, noen her som har merker å anbefale? Har fra før Maybelline og Isadora uten at jeg synes de er det helt store.

Klems,

Julie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior, de har de beste etter min mening!

Du får absolutt det du betaler for. ( fra 160,- til 185,-)

De har også en som har lip liner i den ene enden og leppestift i den andre! den er helt super!12

Gjest Anonymous
Skrevet

hmmmmm jo, ysl har bra lebestifter, men det er fordi at det er litt skimmer i de fleste av dem, og det er kvalitetslebestifer, og helena rubinstein og de fleste dyre merkene har bra lebestifter.... prøv i butikken!

guerlain har en lebestift type som heter kisskiss, og de sitter bra på, fine farger på lebestiftene også.

Ellers så har jo loreal mange bra lebestifter, og chanel og revlon kanskje....

anonym

Skrevet

Jeg kan anbefale MaxFactor, lip finity icon_smile.gif

Den sitter bra, og gir deg en skikkelig perfekt "look"!

12

Skrevet

Hvis du bruker lebestift til hverdags- for all del ikke kjøp lipfinity! Leppene blir så tørre å oppsprukne etterhvert! Til fest og spesielle anledninger er den ideel, da du kun trenger å ta den på en gang og så sitter den i mange timer. Men kjøp en annen til hverdags. Selv synes jeg MAybellins er helt greie, koster ikke så mye, gir mye fukt, samtidig en litt matt farge og så har de et bredt fargespekter!

Skrevet

Er enig med deg EmmaK icon_smile.gif

Bruk av lipfinity daglig, gir tørre, sprukne lepper.

Bruker derfor den bare til "fest".

12

Gjest Silje
Skrevet

Sier meg bare enig med elle,

Dior er min absolutte favoritt!

Trekker tilbake det jeg sa om Chanel her icon_wink.gif

Kjøpte meg en i dag, den var ikke i nærheten så god som jeg trodde å huske den var. Nei, aldri om jeg skal svikte Dior igjen icon_biggrin.gif

Silje1212[ Dette Innlegg er endret av: Silje den 2002-05-06 17:40 ]

Skrevet

Vil fraråde Chanel.

Jeg liker hverken neglelakken eller lebestiften deres (men øyneskyggen er super).12

Skrevet

Dior er sjefen!

Veldig god leppestift!

Chanel syns jeg smaker ekkelt, og føles for overflødig. Men det er bare meg!

Clinic er også veldig bra! Har et par fra de også, og er veldig fornøyd!

Gjest Anonymous
Skrevet

Helena Rubenstein er favoritten min. Innpakningen er lekker, nydelige farger og er behagelige å ha på.

• 6 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

På Cubus har dei et merke som heiter Make Up Factory. Tysk, skal visst vera same produsent som Art Deco. Kjøpte lebestift derfrå sist. Mjuk og fuktgivande, creamy. Kr 129 og mange ulike fargar å velgja mellom.

Skrevet

Jeg har aldri vært glad i leppestift, men har endelig funnet en som jeg liker veldig godt. Shiseido Sheer Gloss (fargen heter Honey Tea). Passer meg supert til hverdag og fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...