Julie Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Hei! Skal kjøpe meg lebestift, noen her som har merker å anbefale? Har fra før Maybelline og Isadora uten at jeg synes de er det helt store. Klems, Julie
elle Skrevet 1. mai 2002 #2 Skrevet 1. mai 2002 Dior, de har de beste etter min mening! Du får absolutt det du betaler for. ( fra 160,- til 185,-) De har også en som har lip liner i den ene enden og leppestift i den andre! den er helt super!12
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #3 Skrevet 1. mai 2002 hmmmmm jo, ysl har bra lebestifter, men det er fordi at det er litt skimmer i de fleste av dem, og det er kvalitetslebestifer, og helena rubinstein og de fleste dyre merkene har bra lebestifter.... prøv i butikken! guerlain har en lebestift type som heter kisskiss, og de sitter bra på, fine farger på lebestiftene også. Ellers så har jo loreal mange bra lebestifter, og chanel og revlon kanskje.... anonym
Tusseline Skrevet 2. mai 2002 #4 Skrevet 2. mai 2002 Jeg kan anbefale MaxFactor, lip finity Den sitter bra, og gir deg en skikkelig perfekt "look"! 12
EmmaK Skrevet 2. mai 2002 #5 Skrevet 2. mai 2002 Hvis du bruker lebestift til hverdags- for all del ikke kjøp lipfinity! Leppene blir så tørre å oppsprukne etterhvert! Til fest og spesielle anledninger er den ideel, da du kun trenger å ta den på en gang og så sitter den i mange timer. Men kjøp en annen til hverdags. Selv synes jeg MAybellins er helt greie, koster ikke så mye, gir mye fukt, samtidig en litt matt farge og så har de et bredt fargespekter!
Tusseline Skrevet 2. mai 2002 #6 Skrevet 2. mai 2002 Er enig med deg EmmaK Bruk av lipfinity daglig, gir tørre, sprukne lepper. Bruker derfor den bare til "fest". 12
Gjest Silje Skrevet 2. mai 2002 #7 Skrevet 2. mai 2002 Sier meg bare enig med elle, Dior er min absolutte favoritt! Trekker tilbake det jeg sa om Chanel her Kjøpte meg en i dag, den var ikke i nærheten så god som jeg trodde å huske den var. Nei, aldri om jeg skal svikte Dior igjen _________________ Silje1212[ Dette Innlegg er endret av: Silje den 2002-05-06 17:40 ]
ElleVille Skrevet 2. mai 2002 #8 Skrevet 2. mai 2002 Vil fraråde Chanel. Jeg liker hverken neglelakken eller lebestiften deres (men øyneskyggen er super).12
Indira Skrevet 3. mai 2002 #9 Skrevet 3. mai 2002 Dior er sjefen! Veldig god leppestift! Chanel syns jeg smaker ekkelt, og føles for overflødig. Men det er bare meg! Clinic er også veldig bra! Har et par fra de også, og er veldig fornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #10 Skrevet 3. mai 2002 Helena Rubenstein er favoritten min. Innpakningen er lekker, nydelige farger og er behagelige å ha på.
Gjest Raptuza Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 På Cubus har dei et merke som heiter Make Up Factory. Tysk, skal visst vera same produsent som Art Deco. Kjøpte lebestift derfrå sist. Mjuk og fuktgivande, creamy. Kr 129 og mange ulike fargar å velgja mellom.
Chihiro Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har aldri vært glad i leppestift, men har endelig funnet en som jeg liker veldig godt. Shiseido Sheer Gloss (fargen heter Honey Tea). Passer meg supert til hverdag og fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå