Livets datter Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 En oppfordring til alle med høst-forkjølelese der ute i vårt langstrakte land: Kan dere være så snille og holde der for munnen når dere nyser? PS: God bedring!
Labella Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Hah! Jeg holder meg for munnen når jeg nyser! Dessuten nyser jeg aldri! Også er jeg ikke forkjøla heller, så det så
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Jeg har influensa jeg, men holder for munnen både når jeg hoster og nyser. Man har da oppdragelse, må vite.... Adina M.
Gjest sunshine-t Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 etter å vært inne på denne tråden blir jeg vel forkjølet alikevel. men jeg dekker alltid for munnen min
Livets datter Skrevet 25. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2003 etter å vært inne på denne tråden blir jeg vel forkjølet alikevel.
Gjest Atacand Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 Kaster Astma basilusker på Livets datter
Livets datter Skrevet 25. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2003 Kaster Astma basilusker på Livets datter Neimen... Atacand da!
Gjest Atacand Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 kaster over astma sprayen og bøter på fadesen.Er litt rampete i dag hadde ikke noe i medisinskapet som hjalp mot dette.
Kaktus Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 Har alltid pleid å stoppe nyset jeg når det er andre til stede. Mannen min har alltid fleipet med at jeg kom til å eksplodere en dag... Også leste jeg en artikkel om at du faktisk kan sprenge et blodkar i hjernen og dø hvis du stopper nys :o Så nyser jeg så godt jeg kan - og holder selvsagt for!
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. september 2003 #11 Skrevet 25. september 2003 ...du kan faktisk brekke et ribbein ved å holde igjen et nys, Kaktus, kanskje ikke like alvorlig som å sprenge et blodkar i hjernen, men dog..
Gjest Atacand Skrevet 25. september 2003 #12 Skrevet 25. september 2003 ...du kan faktisk brekke et ribbein ved å holde igjen et nys' date= Kaktus, kanskje ikke like alvorlig som å sprenge et blodkar i hjernen, men dog.. Veit du at hjertet står stille i det du skal nyse,da svever du mellom liv og død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå