Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hei! Jeg har tenkt å begynne å bruke dove summer glow. Så la oss si at etter jeg har brukt den i 4 dager så er jeg fornøyd med fargen. Skal jeg da fortsette å smøre på hver eneste dag framover? Og så må man jo helst peele og rense huden ordentlig før man påfører. Men skal dette bare gjøres før første påføring eller før hver eneste påføring? For isåfall vil jeg vel da peele av meg kremen jeg smurte på dagen i forveien? *forvirra* Har prøvd denne før og syns den funka bra. Da smurte jeg på meg hver eneste dag, men plutselig en dag etter å ha kommet ut av dusjen og tørket meg med et håndkle flasset alt sammen av og huden ble stygg og skjoldete og jeg kunne rette og slett bare gni det vekk med håndkleet. Noen tips til å unngå dette denne gangen?
FantasDick Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Når jeg bruker denne smører jeg hver dag til jeg er fornøyd med fargen. Så vedlikeholder jeg med et par ganger i uka (annenhver dag?). Peeler hele kroppen ca. 1 gang i uka uavhengig av om jeg bruker denne eller ikke. Jeg har ikke opplevd at jeg kan "skrubbe" bort kremen/fargen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Jeg så etter hvert ut som om jeg hadde flekktyfus da jeg brukte den. Gjør det ikke igjen. Sol er det aller best.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 jeg har ikke opplevd det,jeg brukte den til jeg syntes fargen var passe, også stoppa jeg opp/glemte det. men fy fader som den stinka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå