Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er i forhold....

langvarig,gift,barn osv....

Hvordan vet du at denne personen er den rette for deg? At dere er skapt for hverandre? :)

Vi er ikke sammen enda offisielt, men han vill at det skal være oss 2.... det har vi begge pratet om... Han har vært drømmemannen min siden dag 1, så jeg kan jo egentligt tro det jeg blir fortalt :) Han er den jeg vill ha barn med og at han skal være min mann... det er min drøm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel den samme følelsen du beskriver, at man føler den andre er "drømmemannen", at det er han man ønsker å være med.

Jeg tror ikke det går an å sette fingeren på hvorfor man ønsker det skal være sånn, kall det en magefølelse!

Skrevet

Jeg føler at dama og jeg har noe som holder. Fordi det utvikler seg positivt. Iallfall ikke negativt. Gjensidig samarbeid, god kommunikasjon, støtte og respekt samt at vi elsker å ta på hverandre er gode tegn.

Dårlige tegn kan være at kjeft og stress hoper seg opp, og blir bare verre. Det som blir verre kan være på vei til brudd.

Gjest wild bird
Skrevet

Ingen er vel skapt for hverandre, men noen passer bedre sammen enn andre.

For egen del så handler det om at mannen og jeg vil de samme tingene, vi har omsorg, respekt, omtanke, forståelse og føler kjærlighet for hverandre.

Vi har god kommunikasjon, støtter hverandre, er bevisste på at ingenting kommer av seg selv, men må jobbes med. Skulle vi ha problemer, er vi alltid flinke til å finne ut av ting sammen. Vi velger oss hver eneste dag, og tar ikke den andre for gitt.

Vi vet begge at vi er best for hverandre, så derfor vet vi at vi er rett for hverandre også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...