Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Ja, kg må være det perfekte sted å få ut all frustrasjon og sinne, og få konstruktiv tilbake melding. Jeg er bare helt paff og sjokkert nå. Jeg traff en fyr jeg falt pladask for for 8 mnd siden. Vi datet i 5 mnd før han ble "klar" for noe fohold. Han sa hele tiden at han ikke var klar for forhold og ville binne seg, men at han kun var med meg. Og jeg trodde jo på det. Etter 5 mnd fant jeg selv ut at han hadde et "forhold" med en dame som er 40 år, gift og har 2 barn. Den elste datteren er vel 13-15 år. Da jeg fant ut av det, snakket jeg og han om dette og vi ble enige om å legge det bak oss, starte som blanke ark som kjærester, men at han da ikke kunne ha kontakt med henne. Det skjønte han. Trodde jeg. Jeg fant selv ut etter en stund at han hadde sendt henne melding, hva han skrev vet jeg ikke, for det slettet han. Så dro han på seminar med jobben, og der var hun 40 åringen også. Etter en ukes tid fikk jeg vite at han hadde vært utro mot meg med henne. Vi slo opp selvfølgelig. Jeg har vel vært blind i hele forholdet, og nektet å innse at han har vært en drittsekk hele tiden. Han har vært veldig egoistisk og kun tenkt på seg selv. Han viste aldri noe glede når vi traff hverandre og var ofte sur og gretten mot meg. Jeg skjønner jo nå at det har vært pga han ikke har vært forelsket i meg, men i henne. Men at han ble sammen med meg for han var en feiging eller noe. Jeg har alltid tenkt på han, handlet inn mat hvis jeg viste han kom, og tok med meg mat når jeg skulle til han. Jeg overrasket han med små gleder, som en liten plante, dvd som han likte osv. Jeg fikk aldri noe av han. Aldri. Var alltid jeg som gidde og gidde, og fikk aldri noe tilbake. Jeg tenkte det bare var slik han var, at han ikke var den typen som viste kjærlighet og sa hva han følte. Han sa aldri at han var glad i meg først, og når jeg sa det til han hendte det av og til at han bare svarte "mmh". Ihvertfall. Jeg snakket med han igår på tlf, og han sa at han var lei seg, hadde dårlig samvittighet for at han hadde vært utro og at han angret. Han sa at han tenkte på meg og savnet meg. Da ble jeg litt sånn "weee, KANSJE vi kan prøve igjen om en stund?" tanke. MEN; så senere på kvelden fant jeg ut at han hadde kjøpt tur til han og henne til utlandet for helgen. De reiste idag morres. Jeg ble så forbanna da jeg fant ut av det, fy faen det kokte inni meg. Og hun er gift. Og 20 år eldre! Jeg som sitter igjen her med det største sviket noen sinne. Alt det jeg har gjort, og at jeg stolte 110% på han. Jeg var ikke bekymret da han gikk på byn og trodde han gikk hjem aleine, når han faktisk tok henne med seg hjem. Jeg er glad for at jeg fant ut av dette nå, og er glad han faktisk dro på ferie med henne, etter han hadde sagt til meg at han savnet meg og tenkte på meg og angret. Det gjør det så lettere å drite i han. Jeg har ikke kjærlighetssorg, men er bare fryktelig skuffet, dypt-dyypt skuffet over sviket og alle løgnene og at han gikk bak ryggen min. Fryktelig vondt å sitte igjen her og føle meg som den idioten, helt jævlig rett og slett!
Krill Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Æsj! For en idiotisk taper av en tulling!! Skjønner at du er lei deg og skuffet!! Hvem ville ikke vært det.. En mager trøst... men vær glad du fant ut dette først som sist, så kommer du deg fortere videre. Det finnes andre karer der ute som ikke er sånne løgnaktige, selvopptatte tullinger.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 40 åringen må vel ha den snasne kroppen om han dumper deg for henne?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Snok kjerringa opp på fjesboka og finn ut hvem mannen hennes er. Så sender du han en melding...
I Grosny Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Dette er triste saker. Jeg gjetter at han brukte deg som offisiell fasadedame, fordi gift dame på 40 blir litt lavstatus.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Dette er triste saker. Jeg gjetter at han brukte deg som offisiell fasadedame, fordi gift dame på 40 blir litt lavstatus. Tydeligvis ikke når han velger en gift 40 åring, fremfor ei på 20..............
Genesis Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Gutten har vel milf-fetisj da uansett respektløst å bruke deg sånn!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Jeg snakket med mannen hennes på tlf igår, og han var glad for å snakke med meg:) Jeg er 26, han er 20. Jeg føler meg i grunn veldig lettet, 150% klar for å glemme han. Det kjipe er å sitte igjen med dette sviket. At jeg stolte på han og var trygg på han. Så finner jeg ut nå at hele forholdet bare har vært en løgn og at han har gått bak min rygg hele tiden.
skoeska Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Jeg snakket med mannen hennes på tlf igår, og han var glad for å snakke med meg:) Jeg er 26, han er 20. Jeg føler meg i grunn veldig lettet, 150% klar for å glemme han. Det kjipe er å sitte igjen med dette sviket. At jeg stolte på han og var trygg på han. Så finner jeg ut nå at hele forholdet bare har vært en løgn og at han har gått bak min rygg hele tiden. Oi. Hva sa mannen hennes da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 Han sa ikke noe spessielt sånn sett. Han var bare glad for at vi fikk snakket sammen, og det er jeg og. Han sa at hun er i en 40 års krise De har bare masse felles venner, og hun kom nok til å miste alle de når de får hvite hva som egentlig skjedde ol. Hvordan var det ordtaket igjen da? Som man reder, ligger man
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Begynner navnet til 40-åringen på H?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Begynner navnet til 40-åringen på H? Nei
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2010 #13 Skrevet 27. juni 2010 Ja, det er sikkert sjokkerende at kvinner på 40 kan være attraktive..hahaha. Og en stor skuffelse for damer i 20 årene. Sikkert en større skuffelse enn om mannen finner seg ei yngre. Men moro for oss ..og noen av oss kan få menn både i 20 årene og eldre enn oss!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2010 #14 Skrevet 27. juni 2010 Han sa ikke noe spessielt sånn sett. Han var bare glad for at vi fikk snakket sammen, og det er jeg og. Han sa at hun er i en 40 års krise De har bare masse felles venner, og hun kom nok til å miste alle de når de får hvite hva som egentlig skjedde ol. Hvordan var det ordtaket igjen da? Som man reder, ligger man Du er kjempetøff! Syns det er bra du fulgte rådet mitt og kontaktet ham. (mannen hennes)Han fortjener ikke å bli lurt mer en du gjør. Det er en helt forjævlig oppdagelse når sånt kommer frem og det viser seg at "alle" visste men sa ikke noe til den satt hjemme... Been there...
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2010 #15 Skrevet 27. juni 2010 Jeg snakket med mannen hennes på tlf igår, og han var glad for å snakke med meg:) Jeg er 26, han er 20. Jeg føler meg i grunn veldig lettet, 150% klar for å glemme han. Det kjipe er å sitte igjen med dette sviket. At jeg stolte på han og var trygg på han. Så finner jeg ut nå at hele forholdet bare har vært en løgn og at han har gått bak min rygg hele tiden. Så mye bedre du følte deg etterpå? Etter å ha ødelagt ett forhold bare pga hevnlyst. Du sladret bare pgs du skulle hevne deg på han som svek deg, at du samtidigt ødela for noen andre gidder du ikke tenke på. Men slik er det å ikke være voksen. Ikke så rart han valgte hun på 40 i steden for deg.
Gjest Hawk Skrevet 27. juni 2010 #16 Skrevet 27. juni 2010 Hvorfor er det så himla mange folk som mener at å si i fra er det verste i verden?
Gjest hogwash Skrevet 27. juni 2010 #17 Skrevet 27. juni 2010 Hvorfor er det så himla mange folk som mener at å si i fra er det verste i verden? Tror det i hovedsak dreier seg om en av to grunner: 1. De klarer ikke se for seg annen motivasjon enn egoisme/hevn for å varsle. 2. De er redde for at det skal bli vanlig, så de selv blir busted.
Gjest gjest Skrevet 27. juni 2010 #18 Skrevet 27. juni 2010 Hvorfor er det så himla mange folk som mener at å si i fra er det verste i verden? Dette er kanskje det mest todelte spørsmålet som er på KG, og jeg tror mange blander mellom selve utroskapen og det å være en varsler. Det er ikke nødvendigvis å være for utroskap selv om en ikke varsler. Men å sladre om utroskap, er i mine øyne en form for maktutøvelse. Det er IKKE ens jobb å leve for et annet menneske, ta ansvar for et annet menneske eller å ta beslutninger for et annet menneske, uansett hvor galt dette menneske handler (med mindre det er kriminelle handlinger involvert, som alltid skal varsles)... Jeg tror TS gjorde det for å hevne seg, som så mange andre har gjort.. men selv ikke hun kjenner hele historien, valgene bak det som har skjedd etc... ergo.. man skal ikke ta valg på andres vegner! Hvert menneske skal ta egne valg, uansett hvor feile og umoralske de er!! Mener jeg da!
Becka Skrevet 27. juni 2010 #19 Skrevet 27. juni 2010 Det var overhodet ikke din oppgave å fortelle 40-åringens mann om dette forholdet. Jeg skjønner at det nok var fristende. Men hvem er det som får svi? Mest sannsynelig ikke din eks. DU kjente ingenting til hennes familie, hennes mann osv. De har barn sammen! Og du aner ikke historien dems osv. For alt du vet kan mannen hennes holde på på samme viset! Det var ikke din oppgave. Det var likevel slutt mellom deg og din eks. Men gjort er gjort... Din eks har vært en stor dust, selvsagt. Men han er 20 år, og finner sikkert dette super spennende. Får håpe han lærer....
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #20 Skrevet 28. juni 2010 Bra du sa ifra! Her på forumet sitter det bare eldre damer som hetser deg for de kjenner seg nok godt igjen i 40-åringen. Ikke tvil på hva du gjorde, husk mannen satt pris på at du sa ifra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå