Gå til innhold

burde jeg si noe til han?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

det har vært en del dramtikk mellom meg og en eks, laaang historie men vi er ikke direkte uvenner nå men diskuterte/kranglet over meldinger for ca 2 uker siden og har ikke hatt kontakt siden da.

han er ikke en så populær person blandt folk, da vi bor på en liten plass og folk sier så mye rart om sikkert mange kan kjenne seg igjen i.

men en ting fikk jeg høre i går, noe som forklarer en del ting som han har snakket om at "noe" har vært, men ikke ville fortalt da det var ganske alvorlig. nå går desverre dette blandt folk sine løse lepper rundt om i bygda og jeg ble sjokkert over hva det gjelder, jeg vil ikke si hva det er men det er alvorlig anklage mot han som jeg forstår godt nå har preget han i livet sitt men han er uskyldig i det, sier også ryktet.

men alikevell snakker folket desverre, spekulasjoner osv!

burde jeg sende han en melding og fortelle at nå forstår jeg hva han mente med det han snakket om som han ikke ville fortelle, at det er synd jeg fikk vite det på den måten her men vil gjøre han oppmerksom på at folk snakker men min munn er lukket...burde jeg skrive noe sånt til han?

jeg synes så synd i han og vil at han skal være oppmerksom på at folk snakker, men så kan det jo hende at det kan gi han en knekk for alt jeg vet.

kanskje jeg bare skulle la det være og ikke si noen ting? men blir ikke det også litt feil?

noen synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Gjest No_glitter
Skrevet

Jeg ville snakket med ham og vist at jeg støttet ham. Det hadde jeg gjort uansett om det var en eks, nåværende, venn, familiemedlem eller hva det nå var. Rykter som blir værende kan skade. Like godt å ta ondet ved roten.

Skrevet

Jeg ville snakket med ham og vist at jeg støttet ham. Det hadde jeg gjort uansett om det var en eks, nåværende, venn, familiemedlem eller hva det nå var. Rykter som blir værende kan skade. Like godt å ta ondet ved roten.

Sier meg enig med denne, men fortell det ansikt til ansikt, eller en telefonsamtale.....ikke på sms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...