Gina_ Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Har begynt å jogge, og føler kondisen er bedret betraktelig. Det er helt topp, men nå etter trening merker jeg av og til litt ubehag i venstre legg, på innsiden nederst på en måte. Jeg lurer på om dette kan ha noe med at jeg ofte løper på asfalt, og går/løper med litt overtråkk - altså omtrent på en rett linje, om jeg får forklart det rett Er dette vanlig, eller burde jeg skaffe gode joggesko som passer meg fra Løplabbet, og begynne å jogge mer på grus?
Wiggins Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Har begynt å jogge, og føler kondisen er bedret betraktelig. Det er helt topp, men nå etter trening merker jeg av og til litt ubehag i venstre legg, på innsiden nederst på en måte. Jeg lurer på om dette kan ha noe med at jeg ofte løper på asfalt, og går/løper med litt overtråkk - altså omtrent på en rett linje, om jeg får forklart det rett Er dette vanlig, eller burde jeg skaffe gode joggesko som passer meg fra Løplabbet, og begynne å jogge mer på grus? Det kan være at du overpronerer eller underpronerer, så du bør absolutt vurdere å ta en tur på Löplabbet og få sjekket løpesettet ditt. Å bare ta en sjekk koster et par hundrelapper eller så, hvis du kjøper sko i tillegg er sjekken gratis.
Gina_ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2010 Takk for svar Skal ta en tur og sjekke, for jeg vil ikke ødelegge beina så tidlig. Jeg kan jo ha vært uheldig akkurat denne treningen også, siden jeg ikke har kjent noe lignende tidligere og det enda er vondt. Får ta en lettere økt imorgen
LadyStarlight Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Det kan høres ut som om du er på vei til å pådra deg beinhinnebetennelse, men skal ikke si det helt sikkert. Sliter iallefall med det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå