Gjest Monica Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 HAN KALLER DET Å BRYTE TILLITEN MIN, JEG KALLER DET UTRO. Nå har det seg sånn at kjæresten min som jeg har vært sammen med i litt over to år, har snakket med en annen jente på en måte som jeg ikke liker og som han skammer seg over. Han hadde kjørt til meg og skulle være over i helgen. Hans telefon hadde sluttet å fungere, så jeg skulle hjelpe han med en ny, så jeg hentet en ny, men den funket ikke, så jeg prøvde hans igjen. Da fungerte den, og når da telefonen skrudde seg på, popet det inn meldinger fra et nr. som ikke var lagret. Den første mld'en var at "jeg har så vondt i beina Trøste meg? <3". Jeg spurte hva det var for noe, og han sa at "har hun begynt å sende mld'er igjen nå?" Jeg sa at man sender ikke bare mld om at man har vondt i beina og at man trenger trøst. Denne jenta har han hatt kontakt med før, men da var det ikke mer enn glad i deg<3 Sånt er greit for meg. Nå så var det mer. Jeg spurte om å få se mld'ene, men han ville ikke vise dem til meg. Jeg satt lenge og gråt og sa jeg ville se mld'ene, men han sa bare at han ikke vil vise dem og at jeg ville egentlig ikke se dem. Jeg fikk ikke noe svar når jeg spurte om det var noe værre enn glad i deg<3, så da visste jeg at det var noe mer. Det gikk lenge, og han sa at det var best om han reiste hjem igjen og at vi snakket mer når ting hadde roet seg. Han pakket bagen og skulle ut døra, da jeg sier til han at "går du ut den døra der, har du avsluttet alt og vil ikke prøve å fikse i det engang". Han gikk. Jeg strigråt og stelte meg i vinduet med en veldig pen langfinger(veldig barnslig, men hadde grunn til det). Han kommer inn igjen og sier at han vil fikse i det, men vil ikke vise meg mld'ene. Jeg sa at det er eneste måten til at dette vil fungere, men fortsatt ville han ikke vise mld'ene. Jeg ble bare mer og mer redd for hva jeg ville finne, hvis jeg fant. Jeg satt meg foran døra og satt der. Han spurte om jeg kunne flytte meg, men jeg nektet. Jeg ville vite mld'ene. Jeg spurte om han ville gå hvis jeg flyttet meg, men det visste han ikke. Jeg flyttet meg og sa igjen at gikk han ut døra, gir du opp forholdet vårt på to år. Han gikk og jeg gikk ut samtidig for å komme meg ned til bussen for å reise til ei venninne. Han stoppet litt på vei nedover, men jeg gikk rett forbi. Han startet å kjøre nedover veien, og jeg tenkte at nå er det slutt, og begynte å hylgråte nesten. Når jeg da har kommet meg nedover veien, ser jeg at han har stoppet. Jeg setter med på bussholdeplassen 50 meter unna. Sender han mld at han har ti minutter på seg til å forklare. Det går mye frem og tilbake, og når jeg ser bussen komme, ringer jeg han og spør om jeg kan se mld'ene. Nei, men kom bort til bilen, sier han. Jeg går bort, og krangler meg til å se mld'ene. Mye værre enn det jeg trodde. Han har alltid vært en forsiktig gutt, råner ikke, drikker ikke osv. Han er ganske følsom, så han gråter lett og viser alltid følelser. På mld'ene ser jeg vennen min<3, engelen min<3 osv. Han kalte henne også kjære, som er navnet han kaller meg. Han kalte henne også blomsten min, han kaller min vagina for en blomst. Jeg fikk helt sjokk og skrek så mye drit så jeg ble hes. Han hadde skrevet lange, fine mld'er til henne og sagt hvor nydelig hun var, hvor mye han var glad i henne og at hun gjerne ville møte han. Jeg fant også en mld der det sto hva han ville gjøre hvis hun tok tog hit. Ville hentet henne, handlet litt, reist hjem, sett på film i VÅR seng, klemt henne og kost litt( ). Da vet man at det snakket om noe intimt. Jeg ble helt skrekkslagen og sa at har du virkelig hatt disse tankene i hode. Ikke på den måten får jeg til svar. Jeg ringte i sinne til jenta, og sa at du holder deg så jævlig langt bort fra han at hun kan bare dø. Jeg spør han tusenvis av spørsmål; reagerte du med varme følelser eller reagerte penisen?, har du sendt bilder eller har hun sendt bilder?, hvorfor gjorde du dette?, hvordan hadde du samvitighet til dette?. Han hadde hatt kontakt med henne iallefall i to måneder. Det er for en måned siden, som jeg la merke til at han hadde slettet mld rett før jeg kom til han eller omvendt. Han sa bare at telefonen klarte ikke så mange mld'er på en gang. Det er forståelig, fordi det har jeg lagt merke til selv. Han sluttet å sende mld'er, men jeg spurte om han da hadde begynt å slette mld'er fra henne, og han svarte ja. Han har hatt samvitighet til å ha sex med meg, spurt om en blowjob, sagt kjære og kalt vagina'en min for en blomst. Jeg la også merke til mld'er om at vi kan ringes nå og mld'er til rundt 00.30 til 01.00. Mellom 23.00 og 00.00 får jeg mld'er om at han er sliten og vil sove. Da har han snakket med henne i telefon. Han har satt henne fremfor meg. Han har sendt til henne hvor han er, hva han gjør, hva han spiser, men ikke til meg. De meldingene minte meg om de to første mnd'ene jeg og han var sammen. Jeg vil bare si at det var aldri noe fysisk mellom dem, da de bor en togtur på nesten 10 timer og 2000 kroner unna hverandre. Nå har det seg sånn at jeg ser en fremtid med han og elsker han. Han ringte denne jenta og sa at de kunne ikke ha kontakt noe mer og det han hadde sagt, mente han på en støttende måte(jeg vet hun har hatt det tungt). Han ville ikke se meg i øynene, han klarte ikke stoppe å grine osv. Han sa til meg at han ikke godtok utroskap og hvis han noen gang var det(noe han "garanterte" meg at han ikke ville være), skulle jeg slå opp. Jeg ville ikke kaste bort 2 år på ei drittkjerring som hu, så jeg sa en sjanse til, men ikke mer. Det går bedre nå, men jeg tenker fortsatt på det. Det går ganske fort ut av hodet, men det er der. Jeg er redd for at jeg ikke ville kunne få det helt ut av hodet. Det er sikkert mer jeg kommer på etterhvert, men akkurat nå er det dette som kommer frem. Jeg vil gjerne ha realistiske og ærlige kommentarer tilbake. Syns du jeg er dum som gir en sjanse eller burde jeg droppe han?
Supramundane Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Jeg syns ikke han har vist seg tilliten din verdig.. Hvis du skal gå videre med denne mannen må du jo ha troen på at du kan tilgi og gå videre en dag.
FantasDick Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Wall of txt crits my eyes! Vanskelig sak. Jeg vil ikke akkurat kalle det for utroskap, men det er absolutt i grenseland for min del. Hadde disse meldingene pågått lenge? Er det lenge siden dette skjedde? Jeg synes dere begge reagerte/handlet noe barnslig. Er dere gamle? Om du har bestemt deg for å gi han en sjanse til, må du legge dette bak deg og dere må jobbe med forholdet.
Gjest Monica Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Jeg syns ikke han har vist seg tilliten din verdig.. Hvis du skal gå videre med denne mannen må du jo ha troen på at du kan tilgi og gå videre en dag. Jeg har jo tilgitt han, fordi han har ringt henne og sagt hade, vi kan ikke ha kontakt lenger, og at det jeg sa, sa jeg for å støtte deg. Når jeg har spurt hvorfor på den måten, sier han at det var den måten han kom på. Jeg vil gi han en ny sjanse siden han ringte henne mens jeg satt der, og han viser virkelig skam. Han vil nesten ikke se på meg, fordi han syns ikke han fortjener å se på meg. Jeg tenker jo på hva som har skjedd, men det går bort fort. Det skjedde for en uke siden og siden det har forbedret endel på en uke.
Gjest Monica Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Wall of txt crits my eyes! Vanskelig sak. Jeg vil ikke akkurat kalle det for utroskap, men det er absolutt i grenseland for min del. Hadde disse meldingene pågått lenge? Er det lenge siden dette skjedde? Jeg synes dere begge reagerte/handlet noe barnslig. Er dere gamle? Om du har bestemt deg for å gi han en sjanse til, må du legge dette bak deg og dere må jobbe med forholdet. Disse meldingene har iallefall pågått to måneder. Som jeg skrev ista, det er en uke siden. Hvorfor reagerte jeg på en barnslig måte? Fordi jeg sa at han måtte si hade til henne for å få en ny sjanse? Vi er begge 18, men voksne for alderen(du kan le så mye du vil). Vi jobber med forholdet, det gjør både han og jeg.
Supramundane Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Vel.. Da har du tydeligvis bestemt deg for hva du ønsker å gjøre. Med å tilgi mener jeg å klare å glemme dette, og legge det bak deg. Selv om du ikke nødvendigvis er sint lengre så er jo ikke alt reparert. Hvordan vet du at han er skamfull for det han har gjort, og ikke bare fordi han ble tatt?
Gjest Monica Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Det er for tidlig å si om jeg klarer å legge det bak meg, men akkurat nå føler jeg at det alltid vil ligge i bakhodet. Han vil ikke se på meg, han vil ikke ligge i samme seng, han gråter og går sin vei for å tørke tårer osv. Kommer han borti meg, er det unnskyld med en gang.
FantasDick Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Disse meldingene har iallefall pågått to måneder. Som jeg skrev ista, det er en uke siden. Hvorfor reagerte jeg på en barnslig måte? Fordi jeg sa at han måtte si hade til henne for å få en ny sjanse? Vi er begge 18, men voksne for alderen(du kan le så mye du vil). Vi jobber med forholdet, det gjør både han og jeg. Hm, han har nå hatt i alle fall 2 mnd på å tenke seg om, da. Har du fått snakket ut med han om hva som var grunnen for at han tekstet intimt med denne jenta? Og beklager at jeg ikke så du hadde skrevet at det var en uke siden - er slitsomt å lese og lett å "miste" setninger i en stor tekst uten avsnitt. Dette er vel ikke nødvendig, men spør du skal du få svar. Jeg synes du reagerte barnslig ved å f.eks "gi han fingeren", sette deg foran døra, messe om å få se meldingene, skrike deg hes, ringe til jenta for å skjelle henne ut o.l. Om du tror du kan få tilliten tilbake, han "legger seg flat" og dere begge fortsetter å jobbe med forholdet er det vel bare å kjøre på! Du vil tydeligvis få dette til å fungere, og da har det ingenting å si hva vi på KG synes du skal gjøre, egentlig.
Gjest Monica Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Hm, han har nå hatt i alle fall 2 mnd på å tenke seg om, da. Har du fått snakket ut med han om hva som var grunnen for at han tekstet intimt med denne jenta? Og beklager at jeg ikke så du hadde skrevet at det var en uke siden - er slitsomt å lese og lett å "miste" setninger i en stor tekst uten avsnitt. Dette er vel ikke nødvendig, men spør du skal du få svar. Jeg synes du reagerte barnslig ved å f.eks "gi han fingeren", sette deg foran døra, messe om å få se meldingene, skrike deg hes, ringe til jenta for å skjelle henne ut o.l. Om du tror du kan få tilliten tilbake, han "legger seg flat" og dere begge fortsetter å jobbe med forholdet er det vel bare å kjøre på! Du vil tydeligvis få dette til å fungere, og da har det ingenting å si hva vi på KG synes du skal gjøre, egentlig. Du ville nok kanskje blitt like oppgitt selv, når har har klart å være helt normal mot meg, samtidig som at han har snakket sånn med henne. Dette er noe jeg følte for å gjøre, og jeg angrer ikke. Hadde jeg ikke gjort det, hadde han allerede vært ute av livet mitt.
jita Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 ut i fra forklaringen din høres det ikke ut som han angrer seg så mye akkurat. han hadde jo til og med tenkt til å bare dra hjem når du satt der å gråt. håper du får svar på hvorfor han følte at forholdet deres var så dårlig at han trenkte en dame til, og om han er villig til å jobbe for at det skal fungere mellom dere igjen
Supramundane Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Selvfølgelig ville man blitt oppgitt, men man velger jo selv hvordan man skal reagere. Jeg er litt usikker på hvilket svar du vil ha. Jeg personlig mener ikke nødvendigvis at du er dum, men jeg ville nok tenkt meg grundig om før jeg gav han en ny sjanse.
Gjest Monica Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Jita; Han ville reise hjem og få dette til å roe seg. Han ville snakke sammen om to-tre dager. Og jeg tror ikke helt du har skjønt hva som har skjedd. Vi har ikke et dårlig forhold, vi sa alt til hverandre(utenom dette), jeg hjelper han med sine problemer(som at han syns han er liten nedentil) og vi har endel sex og blows og fingring osv. Denne dama trengte støtte, såpass vet jeg om henne. Det jeg ikke får ut av han fordi han ikke har et svar, er hvorfor på den måten. Han og jeg er villig til å jobbe for det, og han har vært fantastisk hele tiden(utenom at han ikke vil se på meg, gråter fort). Supramundane; Det er ikke et konkret jeg vil ha, bare andres syn på min side av saken og hva andre synes. Og jeg har virkelig tenkt meg grundig om jeg faktisk vil gi han en sjanse til, for jeg vil ikke kaste bort to år. Jeg elsker han og ser en fremtid med han, bare dette går over.
Gjest mille Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 skjønner ikke heilt, hvorfor han gråter ?? slik du fortalte at de¨re prøver å fikse dette,. å da har han ikke sex med deg men sitter mye å gråter? synes det høres snålt ut jeg
Gjest Monica Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 skjønner ikke heilt, hvorfor han gråter ?? slik du fortalte at de¨re prøver å fikse dette,. å da har han ikke sex med deg men sitter mye å gråter? synes det høres snålt ut jeg Skjønner ikke hva du mener jeg.. Han gråter fordi han er skamfull som gjorde dette. Vi har ikke sex nå nei, det forstår du vel? Det er noen ganger om dagen han bare begynner å gråte, og går for å tørke tårer.
I Grosny Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 Jeg håper det går bra med dere. Han var ikke utro, fordi han ikke krysset sine egne grenser, men han tøyde de så langt at det gjorde vondt. Jeg tror egentlig han er snill, litt for snill, problemer med å si nei. Og jeg tror han gradvis har blitt med på noe som bare har utviklet seg. Utviklet seg for langt. Han er glad i dere begge to. Men han velger deg. Fordi han må velge. Og fordi det er du som er dama hans. Han elsker deg. Men han er ikke 100% monogam.
I Grosny Skrevet 25. juni 2010 #16 Skrevet 25. juni 2010 Det er vanlig å ikke være monogam, men det er mange slike som lever monogamt, fordi de bestemmer seg for det. Det kan tenkes at gutten din kan bli bare din hvis han bestemmer seg. Han har muligens bestemt seg allerede, og i så fall er hovedproblemet løst.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2010 #17 Skrevet 25. juni 2010 Det er da bedre med en bukett enn en enkelt blomst...
Krill Skrevet 25. juni 2010 #18 Skrevet 25. juni 2010 Er han lei seg fordi han ble avslørt eller fordi han angrer? Det er merkelig hvor lenge ting kan pågå heeeelt fint uten anger, mens når man blir avslørt DA oppdager man hvor fin kjærste man egentlig har...
wahaj Skrevet 25. juni 2010 #19 Skrevet 25. juni 2010 Er han lei seg fordi han ble avslørt eller fordi han angrer? Det er merkelig hvor lenge ting kan pågå heeeelt fint uten anger, mens når man blir avslørt DA oppdager man hvor fin kjærste man egentlig har... Mhm. Hadde noe av det samme problemet i forholdet. X'en hans tok kontakt (var blitt nysingel), og de sendte masse mld konstant. Når det da hadde pågått en god stund, med å konstanst sende mld, alltid ha med mobilen osv, så valgte jeg å sjekke mobilen, den éne gangen jeg fikk mulighet. Masse sex mld, og at det var så synd det ble slutt osv osv. Det ødela meg totalt, null tillit, sykelig sjalu (fra å være null sjalu). Jeg valgte å tilgi, men det tok veldig lang tid før jeg kom ordentlig over det, men jeg maste ofte, og måtte ha svar på alt jeg lurte på. Men nå går det bra. Tenker aldri på det, og stoler på han. Han vet det at skjer det igjen er det slutt tvert, enda vi har en unge sammen.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2010 #20 Skrevet 25. juni 2010 Dette er bare tull. Han driter i deg, du er ikke konsekvent, du gjør slutt i hytt og pine. Og han vet at du bare truer og at du tar ham tilbake uansett. Han sier det han tror du vil høre og når du har slutta å gnelle så er han igang igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå