Gå til innhold

Mislykket hårklipp...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos frisøren for et par dager siden, og til tross for at det ble svindyrt er jeg skikkelig misfornøyd.:( Hadde spart håret mitt skikkelig langt, og tenkte at jeg skulle ta av litt til sommeren...men nå er det blitt en kjip mellomlengde som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Fargen har også blitt blassere etter at jeg stripet det. Til og med kjæresten min er udiplomatisk nok til å si at han syntes jeg var finere før.:(

Er ikke noe flink til å ordne håret mitt, det blir liksom aldri slik jeg vil ha det. Så er det noen som har noen tips til noen enkle frisyrer som ser bra ut på mellomlangt hår? Har hjerteformet ansikt og nordisk hårtype, men håret er likevel ganske tykt.

Jeg vet at dette høres veldig overfladisk ut, vet jo at det ikke er noen undergang og at hår vokser ut igjen med tiden, men når man ikke føler seg fin legger det en ganske stor demper på humøret...så takker for alle tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

been there, done that!! og samboeren min kom med tilsvarende kommentar; noe som fikk meg til å klikke i vinkel :D og etter det har han sverget på at han ALDRI vil kommentere håret mitt igjen.

Silk jeg ser det, har du følgende valg:

• ta extensions
  • klippe deg enda kortere, kanskje de blir kult?
  • smøre deg med tålmodighet og finne en måte å ha håret ditt på mens det vokser.
  • klage til frisørsalongen, kanskje de kan tilby noe plaster på såret. og viktig for å unngå at det skjer andre..

Kan bare si jeg føler med deg; er så utrolig kjipt når sånt skjer.

Endret av Xtra_lilje
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ehm... Hvorfor sier du ingenting til frisøren? :klaske: Når du er missførnøyd skal du si det til frisøren så kan de fikse mer eller så får du penger tilbake .. :roll:

Skrevet

problemet med å si det til frisøren er vel hår som er klippet av,vel; det er borte, og om de har klippet for mye, vil man vel ikke klippe mer for å fikse på skaden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

problemet med å si det til frisøren er vel hår som er klippet av,vel; det er borte, og om de har klippet for mye, vil man vel ikke klippe mer for å fikse på skaden.

Nei, men hvis man er missfornøyd skal du få hvertfall noe av pengene tilbake :) Sånn er hvertfall.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tør heller ikke å gå tilbake å klage. Og hvis det var en person som klipte deg feil, vil man jo ikke at den samme personen skulle forsøke å fikse feilene sine. Forventer bare at det blir enda verre da.. :sukk:

Skrevet

Nei, men hvis man er missfornøyd skal du få hvertfall noe av pengene tilbake :) Sånn er hvertfall.

det har du helt rett i. Tror folk (meg selv i aller høyeste grad inkludert ) er for lite flink/tøff til å stå på krava når det gjelder slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...