Gå til innhold

Kvisekrise! HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det ble nesten som jeg forventet.... Men hadde kanskje ikke regnet med underjordiske kviser på ene kinnet som akkurat har poppet fram. Er det noen som har kriseråd? Jeg prøvde å "ta" en i går, men det funket veldig dårlig,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en kvise som jeg syns var helt enorm... på selve bryllupsdagen! Men hun som sminket meg fikset den saken uten problemer, det var så og si ikke synlig! Det er kanskje det eneste alternativet du har når det er så kort tid igjen?

Lykke til i morgen!

Skrevet

Ja, det ble nesten som jeg forventet.... Men hadde kanskje ikke regnet med underjordiske kviser på ene kinnet som akkurat har poppet fram. Er det noen som har kriseråd? Jeg prøvde å "ta" en i går, men det funket veldig dårlig,,,

Ta på en dråpe mandelessens så tørker den fort ut, svir litt men hjelper. En dråpe i kveld og en i morgen tidlig.Lykke til og ha en nydelig dag.

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen, Anemone! Satser på at du får en strålende dag, tross kvisekrisa :smilyblomst:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke klem, da blir det bare hovent, og den ser enda større ut. Ett eller annet som tørker ut. mandelessens er nevnt, jeg aner ikke om det virker. Tannkrem har funket for meg. Og bruk mineralfoundation når du sminker deg i morgen, det skjuler det meste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Si til deg selv at det er insiktsbitt, en fin forklaring hvis det vises og noen kommenterer det eller hvis du føler for å si noe. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...