Gå til innhold

Hva slags menn tenner dere på ?

Anbefalte innlegg

Gjest Tanja
Skrevet

Som regel menn med mørkt tykt hår (gjerne mykt krøllete), skjegg/skjeggstubber (gjerne gråspettete :rødme: ), hår på brystet og mørke øyne (snille øyne). De må være høyere enn meg (minimum like høy), litt trent er fint men ikke et must (relativt flat mage er derimot et must :gjeiper: ). De må ha litt kjøtt på beina (uten å være lubben). At de er en god del eldre enn meg er ikke negativt :lur: Mørkblonde menn med blå øyne kan gjøre meg tullerusk også, men har ikke sett så mange av de foreløbig :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Bamser". Brede skuldre, store armer/hender. Gjerne litt mage. Hår på bryst og mage, og armer/bein/armhule selvfølgelig. Kraftig men ikke feit.

Gjest Gjest
Skrevet

Brede skuldre, smale hofter, lange bein, hårete brystkasse, store sterke armer, biseps, triceps, sic pack mage, veltrent, tøff, maskulin....

Skrevet

Mørkblonde menn med blå øyne kan gjøre meg tullerusk også, men har ikke sett så mange av de foreløbig :gjeiper:

Det er dessverre sjeldent :rødme:

Bare sett en hittils, og det er mannen i mitt liv.

Dype mørkeblåe øyne, mørkeblondt hår med krøller...skjegg, bamsete. Verdens kjekkeste mann

Gjest MikeWaters
Skrevet

Økonomi:

Mannen må forstå økonomi og være flink til å disponere den (noe jeg selv også kan bli mye flinkere til). Om han tjener mindre enn meg er det for meg ikke ok. Helst bør han tjene vesentlig mer.

Tenner på eller ønsker deg? Spiller virkelig penger inn i bildet på hvor våt du blir????

Gjest Karenina
Skrevet

Jeg tenner på MikeWaters :rødme: :sengekos:

Skrevet

Økonomi:

Mannen må forstå økonomi og være flink til å disponere den (noe jeg selv også kan bli mye flinkere til). Om han tjener mindre enn meg er det for meg ikke ok. Helst bør han tjene vesentlig mer.

Jeg skjønner bare ikke den innstillinga du har om dette. Du skriver ellers fornuftige ting her på forumet, men her faller du totalt igjennom. Dette er antikvariske holdninger bare så du vet det. Vil du bli forsørget eller noe?? Se på det slik: hvis du har slike krav er det like rimelig at typen din har tilsvarende krav, eller i alle fall at du matcher ham så noenlunde på inntekten. Så hvorfor skulle en pengesterk mann velge en kvinne med middels eller evt. lav inntekt?? Det er idag faktisk like rimelig å se på hva kvinnen økonomisk bringer inn i forholdet som hva mannen gjør.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Bamser". Brede skuldre, store armer/hender. Gjerne litt mage. Hår på bryst og mage, og armer/bein/armhule selvfølgelig. Kraftig men ikke feit.

Hjelpes, neei!!

Dette er en mann som mange tenner på:

- 5-dagers skjegg (ikke bart!)

- Rene, hvite tenner, frisk ånde

- Ikke-røyker

- Renslig, ren og ryddig leilighet

- Normal veltrent, dvs ikke stor mage! Må ha relativt flat mage

- Sunt kosthold som balanserer magen, slik at han ikke har "luft i magen"

- Trener regelmessig (gjerne 3 gng/uken)

- Kunnskap om hva som er bra å spise for kroppen

- Rene boxere hver eneste dag!

- Rent sengetøy

- Orden

- God elsker - tar alltid initiativ og blir aldri lei!

- Takler kvinners humørsvingninger og ustabilitet

:)

-

Skrevet

Sørlandsgutter. Aw.

Mørkt, tykt hår. Krøller er kjempefint! Ellers liker jeg at de har litt langt hår, men ikke for langt. Også store hender, ah, det er herlig!

Jeg tenner også på at en mann lukter godt, nøttebrune øyne, et vakkert smil og en positiv utstråling.

Han bør også være klok, og få meg til å le. Og gjerne synge bra, og spille piano eller gitar. Ikke være redd for å være spontan og romantisk. Og dessuten bør han også være herlig å være stille sammen med.

Han bør ha en stor kropp, altså jeg liker ikke veldig tynne gutter. En kraftig overkropp er herlig! Men ikke stor mage, men store muskler. Tar helst en stor kar på over 100 kg, he he. Og gjerne litt høy, fra 1.80 cm og oppover.

Men det viktigste som jeg tenner på er hvordan han er mot meg, selvfølgelig. I den store sammenheng betyr ikke utseende så mye.

Og, bare for å få det med, de vakreste menn i verden er disse:

Zen Gesner!

Zen Gesner!

Josh Groban!

Jonathan Rhys Meyers!

Shane West!

Milo Ventimiglia!

Gjest chubbychaser
Skrevet

Store menn, gjerne rundt 150 kg. Det er så søtt med kosemager. Alle kvinner elsker da en kosebamse. :rødme:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Tenner på eller ønsker deg? Spiller virkelig penger inn i bildet på hvor våt du blir????

Det var et ønske. For meg blir balansen skjev om mannen tjener mindre enn meg.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke den innstillinga du har om dette. Du skriver ellers fornuftige ting her på forumet, men her faller du totalt igjennom. Dette er antikvariske holdninger bare så du vet det. Vil du bli forsørget eller noe?? Se på det slik: hvis du har slike krav er det like rimelig at typen din har tilsvarende krav, eller i alle fall at du matcher ham så noenlunde på inntekten. Så hvorfor skulle en pengesterk mann velge en kvinne med middels eller evt. lav inntekt?? Det er idag faktisk like rimelig å se på hva kvinnen økonomisk bringer inn i forholdet som hva mannen gjør.

Jeg tenkte ikke på å bli forsørget. Jeg har jo alltid forsørget meg selv som voksen og nå er jeg 36!

Det er bare det at for meg virker det litt uvanlig at mannen tjener mindre enn kvinnen. For meg er det mer vanlig at mannen tjener mer enn kvinnen, enn omvendt.

Om mannen tjener mindre enn meg, kan jeg se det som turn-off. Jeg har dessverre ingen logisk forklaring på hvorfor. Kall det gjerne overfladisk eller konservativt, men det er slik jeg føler det.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Store menn, gjerne rundt 150 kg. Det er så søtt med kosemager. Alle kvinner elsker da en kosebamse. :rødme:

Ordet "søtt" og "mann" passer dårlig sammen i forhold til attraktivitet og tenning...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mørk blond eller mørk. Gjerne skjegg hvis han kler det. Deilig å kose med :)

Han må være sterk, ha en bred brystkasse med hår som går i en stripe nedover magen. Mmmmmmm.....

Pene tenner er viktig og han må lukte godt. Giftering er eneste tillate smykke (hvis det står mitt navn inni da) Menn med smykker er turnoff for min del. Tar bort mandigheten.

Han må være høyere enn meg og ikke for tynn. Liker helst blå eller grønne øyne med glimt og et varmt smil.

Liker arbeidshender. Han må ikke ha mykere hender enn meg! Gjerne litt oljerester :rødme:

Liker menn som har ambisjoner og innsikt i livet.

Han må ha humor og elske dyr.

Ordnet økonomi er et must. Faller ikke for inkassoslaver.

Ja, det er vel egentlig mannen min :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Ser mange av dere mener flat/veltrent mage er et must. Men hva er "passe" veltrent? Er noe slikt som: veltrent

for veltrent eller passe?

Skrevet

Ser mange av dere mener flat/veltrent mage er et must. Men hva er "passe" veltrent? Er noe slikt som: veltrent

For mye av det gode for min del...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det der er veltrent i mine øyne :)

De kan gjerne ha litt mage for min del, men ikke for mye. Det blir litt tungt i misjonær. :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint hvis han liker science fiction, ser på nyheter og liker å diskutere samfunnsrelaterte emner av og til.

Dette gir håp. Desverre synes de fleste kvinner at science fiction er teit/nerdete.

Skrevet

Dette gir håp. Desverre synes de fleste kvinner at science fiction er teit/nerdete.

Jeg elsker Science Fiction! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...