Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei! Jeg var litt i tvil om jeg skulle poste den her enn på gravid-forumet - de har sikkert også peil på dette, men siden jeg ikke er gravid poster jeg her. Jeg skal altså begynne å gjøre knipeøvelser. Jeg har ingen problemer med å lokalisere musklene, jeg lurer bare på hvilke jeg skal bruke? Når jeg strammer de i skjedeåpningen, tar jeg plutselig meg selv i å stramme ytterste delen av rompeballene også, og jeg tror jeg får med meg noen muskler rundt endetarmsåpningen i samme slengen. Akkurat det gjør jo ingenting, men er det riktig? Så har jeg lest at det er samme muskel som man holder igjen urinstrålen med. Men det er for meg en annen enn den jeg strammen med akkurat i skjedeåpningen! Denne muskelen er svakere, og når jeg strammer her, kjenner jeg det "øverst" og innover, men ikke så kraftig som når jeg strammer på den andre måten. Jeg kjenner det med en finger inni skjeden uansett hvilken metode jeg bruker. Skal jeg bare kjøre på med begge, eller er den ene rett eller gal? Skal jeg knipe og holde, eller knipe og slippe fort og i intervaller? VET det er tusen tråder om dette fra før, men jeg fant ingen som hadde nøyaktig samme spørsmål som meg, derfor lager jeg en ny tråd. Håper jeg får svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå