Gå til innhold

Kan noen her litt om chakrabalansering?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt meg en bok av Liz Simpson som heter "chakraene", og bestilt krystaller for chakrabalansering. Er det noen her som har prøvd det, og vil dele erfaringer med meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det fins mange måter å avbalansere chakraene på. Det som kan skje, er at gamle følelser som har vært fortrengt eller ikke blitt turt å se i øynene kan komme opp, og de må bli sett i øynene for å bli kvitt(det er de som er blokkeringene) man kan bruke steiner,farger, trening(push-ups for rot-chakraet) lukter, massasje, meditasjon, som for meg er den mest effektive, energiarbeid ved å føle og følge energistrømmen til hvert chakra osv osv..healing i mange sorter. Jeg har gjort en del qi-gong, og fikk plutselig store problemer med å stå i øvelsene og måtte gispe etter luft og springe ut av rommet og fikk voldsomt sinne osv...Det kan være fint i begynnelsen, men så kan man få kontakt med glemte/fortrengte vanskelige ting, og da er det ikke så himmelsk lenger. Men når de er bearbeidet, er blokkeringene ikke lenger til stede. Så avbalanseringer kan være veldig hardt, hardere for noen enn for andre, men absolutt verdt det. Det handler om å se ting/virkeligheten i øynene og vanskelige følelser, og bli et friere menneske. Men ttt-Ting Tar Tid(selv om tid kanskje er en illusjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...