Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei alle sammen! Min eks-samboer gjorde det slutt, og flyttet ut for noen måneder siden. Veldig trist da, men nå er jeg godt over det, og anser han kun som en bekjent/venn (har ingen romantiske følelser igjen). Vi snakker sporadisk sammen, og det e hyggelig nok det. Han har nå fått seg en ny kjæreste, noe jeg ikke bryr meg så veldig om. Her en dag ringer jeg han fordi jeg har funnet flere ting som er hans som han kan komme å hente. Utover i samtalen blir han svært flørtete, og kommer med svært seksuelle henvisninger. (Dere skjønner tegninga). Jeg avviser, og sier at jeg har en ny jeg bryr meg om. Helt ærlig så synes jeg at det var litt tragikomisk og moro hele greia. Jeg sier som det er at det er ikke særlig snilt gjort ovenfor hans nye kjæreste, men det er virkelig ikke mitt problem. Han fortsetter da med at "ja, det er jo egentlig det, men det som er forbudt er jo opphissende, og at vi hadde det så bra." Jeg nøler ikke med å spør om han var sånn når vi var sammen også, og han svarer nei. Men hvem vet? Men nå sitter jeg her å lurer på om dette er noe som hans nye kjæreste bør vite om... Hva sier dere?
Frk Snasen Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg gidder aldri å blande meg inn i slike ting. Altså å ringe en eks sin nye dame, eller lignende for å fortelle hvordan "XXX" er. Faktisk forstår jeg meg ikke på folk som liker å blande seg inn i andres forhold på noen som helst måte, til tross for at motsatte part går over grensen. Herregud a... man finner det tidsnok ut. La hun finne det ut på egenhånd. Når det er sagt så vet du jo nå at han selvsagt har vært slik i mot deg også.
Piper Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Hun vil ikke tro på deg, og derfor ville ejg aldri brukt tid og energi på noe slikt. Du er en ex, og de stoler man fint lite på
Gjest Ling Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Ja, det er absolutt noe hun bør vite om. Jeg ville langt ifra avfeid det dersom eksen til typen min fortalte meg noe sånt. Jeg ville satt stor pris på å få vite hvordan kjæresten min egentlig var.
Gjest I Grosny Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Han er i en veldig spesiell situasjon nå. Han hører stemmen din og får romantisk tilbakefall. Det første året etter at man har brutt stor kjærlighet så tror jeg det er en normal reaksjon. Og jeg tror at problemet visner i løpet av neste år. Konklusjon: Slapp av , han vil stabilisere seg og bli en stødigere mann etter hvert. Det tar bare litt tid. Og du gjør vondt verre hvis du ringer dama, for da flasher du utrygghet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå