Gå til innhold

Tissing i dusjen

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og hvis luktet tiss etter vask, ja så vil jeg påstå at dere ikke vet helt hvordan vaskemidlene brukes. Deg om det. :)

Poenget var vel helst at vask av bad ikke er noen god unnskyldning, og måten dere la det frem på hinta om at hvis det lukta så var det mangel på vask det sto på.

Lukta forsvant selvfølgelig etterhvert. Men det lukta skikkelig der og da, det var ufyselig, og grunn god nok for meg til å mene at å tisse i dusjen er en uting. Badet ble vasket ukentlig (av meg), og jeg hadde ikke lyst til å ta på meg ekstraøkter for at han skulle bruke dusjen som toalett :snurt:

Han hadde nok ikke lyst selv heller, så han ga seg etter et par runder med kjeft :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og der var ett av kgs absolutte vinner-emner tilbake igjen. Jeg vil ikke stå i et toalett, verken mitt eget eller andres. Så selv om jeg nekter, ja absolutt nekter å tro at kg-folkene er representative på dette området så har jeg notert meg to ting bak øret etter de tidligere trådene om emnet:

1) Jeg dusjer ikke hos andre

2) Andre får ikke dusje hos meg

Skrevet

Og der var ett av kgs absolutte vinner-emner tilbake igjen. Jeg vil ikke stå i et toalett, verken mitt eget eller andres. Så selv om jeg nekter, ja absolutt nekter å tro at kg-folkene er representative på dette området så har jeg notert meg to ting bak øret etter de tidligere trådene om emnet:

1) Jeg dusjer ikke hos andre

2) Andre får ikke dusje hos meg

Hei! Mitt navn er Antlers, og jeg tisser i dusjen.

...Og det er maaaange av oss :regn:

Unnskyld, kunne ikke dy meg, hehe. Jeg er nok stygt redd for at flertallet tisser i dusjen. Helt greit at noen synes det er ekkelt, men det er ikke urin som skaper problemer i dusjen, det er andre ting som døde hudceller, tarmbakterier osv. Ingen av disse tingene er farlig, bare man vasker riktig og ofte nok. Kan bare svare for meg selv her, men jeg tisser ikke i dusjen når jeg er på besøk hos folk. Litt fordi det er normal høflighet, og litt fordi jeg ikke vet på forhånd om de har problemer med sluk/avløp :)

Gjest Trajan
Skrevet

Kommer ann på

om en person tisser i sin egen dusj i sitt eget hjem da ser jeg ikke noe galt i det. Hva folk gjør hjemme oss seg selv får være opp til dem. Men er det i en offentlig dusj da synes jeg de kan holde seg eller gå på do

personlig tisser jeg verken i dusjen hjemme eller offentlig jeg bruker alltid doen

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var barn, men det er lenge siden. Skjønner at man må tisse når man dusjer, men løsningen for meg er enten å gå på do før jeg dusjer, eller holde meg. Ikke vanskelig i det hele tatt. Hadde jeg bodd alene ville jeg kanskje tenkt annerledes, men jeg synes det er respektløst ovenfor samboer/kollektivvenner å tisse på gulvet de står barbeint på. Selvsagt er det ikke FARLIG, og jeg er langt fra hysterisk når det gjelder hygiene (dusjer ikke nødvendigvis hver dag, vasker ikke hjemme spesielt ofte, spiser utgått mat som ser ok ut osv), men jeg synes bare det er en ganske ekkel uvane på linje med å spise buser (som heller ikke er farlig) osv.

Skrevet

Når jeg var aktiv fotballspiller var det fellestissing i dusjen etter hver trening! 4-5 gutter som står og tisser samtidig på det lille arealet vi hadde til rådighet var faktisk vanlig. Må poengtere at jeg ikke var blant forkjemperne for dette, men det gjorde meg ikkenoe, og har inntrykk av at det er veldig vanlig i tette idrettsmiljøer. Hvertfall blant gutter!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke behov for å tisse i dusjen. Jeg går alltid på do før jeg dusjer. Hva andre gjør i min dusj tenker jeg ikke over. Når jeg låner andre sin dusj så har jeg aldri kjent noen lukt.

Derimot, på do og med hannkjønn i familien. DER kan det stinke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...