Berentsens Skrevet 24. juni 2010 #21 Skrevet 24. juni 2010 Tisser aldri i dusjen. Jeg har toalett og benytter meg selvsagt av det.
I.am.me Skrevet 24. juni 2010 #22 Skrevet 24. juni 2010 Du kan ikke sammenligne bæsj og tiss Når du tisser så skyldes den ned i sluket AKURATT SOM VANN! Tiss er på en måte som vann. Bæsj skyldes ikke ned, lol. Du kan ikke sammenligne det. Viste du forresten at tiss er det reneste som finest? fordi det er rensa i systemet i kroppen. Hmm..enn hvis du har rennende bæsj da? Skikkelig løsbæsj, den renner jo ned i sluken som vann - da er det vel bare å skite i dusjen da? For man kan jo ikke risikere å forbrenne noen få kalorier med å forflytte seg fra dusjen og til doen som sannsynligvis er tre-fire steg unna SIGN epsilon, mest fornuftige innlegget i denne debatten så langt
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #23 Skrevet 25. juni 2010 Ja, jeg tisser i dusjen:) Ser ikke problemet med det, er ikke så hysterisk og det er strengt tatt ikke veldig uhygenisk.
Gjest Awsome Skrevet 25. juni 2010 #25 Skrevet 25. juni 2010 Er det sant!? Dere kan ikke mene alvor! Hvorfor tisse i dusjen når man har tilgang på do? Æsj, vet dere ikke at vannet fordamper og så står dere i tissdamp langt oppetter leggene. Noen av dere som har dusjforheng? Da håper jeg virkelig dere kjøper nytt forheng jevnlig, for deres del. Må stinke noe forferdelig! Griser. Fordi det er innmari kjipt å måtte tørke seg og komme seg til toalettet når man står i dusjen.. Enten det eller måtte tørke gulvene etterpå. Dusjforheng ja, det går faktisk an å vaske det.. For man kan jo ikke risikere å forbrenne noen få kalorier med å forflytte seg fra dusjen og til doen som sannsynligvis er tre-fire steg unna Det er det ikkje alle som er heldige nok til å ha. Der eg bodde før måtte eg igjennom gangen, soverommet, kjøkkenet, lite rom før kjeller og deretter til toalettet. Så, trenger vel ikkje å si at eg enten holdt meg til eg var ferdig eller tissa i dusjen når vi budde der. Selv med dusjforheng.. Men tisser ikkje i dusjen no. Fordi vi har mini bad, så toalettet er klin inntil dusjen. Og med dusjforheng så er det lett å komme til.
Fantomina Skrevet 25. juni 2010 #26 Skrevet 25. juni 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Spinell Skrevet 25. juni 2010 #27 Skrevet 25. juni 2010 Det går ikke an å sammenlikne urin med bæsj slik enkelte gjør her. Urin inneholder faktisk svært lite bakterier med mindre man har en infeksjon, mens bæsj er fullt av tarmbakterier. Om man skulle tisse en skvett i dusjen når man dusjer avgir det et helt ubetydelig antall bakterier sammenliknet med det man vasker vekk fra kroppen ellers. Når det er sagt: jeg ville nok rynket på nesen om noen tisset i dusjen i svømmehallen!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #28 Skrevet 25. juni 2010 En gang jeg besøkte min søster og hennes daværende samboer, måtte jeg låne dusjen fordi jeg var på overnattingsbesøk. Da jeg dusja, kjente jeg en enorm kattepissliknende lukt som ble bare sterkere og sterkere og trodde at siden de bor i sokkel, så hadde kanskje en katt pissa i vifta deres eller noe sånt, og når det blir varmt/fuktig så kommer lukta frem. Dusjforhenget så ikke ut nederst, det var annerledes i fargen og så skittent ut. Det lukta kattepiss overalt og jeg følte meg ikke ren etter dusjen. Da min søster flytta fra sin samboer, kunne hun fortelle at noe av årsaken til bruddet var at han pissa i dusjen. Hun takla det ikke. Jeg vemmes hver gang jeg tenker på at jeg dusja i den dusjen og at kattepisslukta var gammelt piss fra samboeren hennes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #29 Skrevet 25. juni 2010 Nei jeg tisser aldri i dusjen, og ja det er ekkelt. Til dere som synes det er ok: Jeg tok typen min i å tisse i dusjen et par ganger. Ikke fordi jeg så det, men fordi det stinka helt jævelig piss etterpå. Det nyttet ikke å nekte for å si det sånn. Konklusjonen må vel være at noe tiss gjerne blir liggende igjen i dusjen eller i sluket. Ekkelt.
Gjest Nanette Skrevet 25. juni 2010 #30 Skrevet 25. juni 2010 Alt fordampes og spres. Hvis en røyker dusjer, så henger det igjen røyklukt (jeg røyker ikke og vet hvordan det lukter etter at røykere har dusja. Ekkelt!) Hvis du dusjer i velduftende dusjoljer så lukter det nettopp velduftende dusjoljer etterpå. Så ja, dere som pisser i dusjen: Det stinker piss på badet deres etter dusjen. Men det merker dere vel ikke så mye til, siden dere er så vante med det. Besøket deres vil merke det om de låner doen.
Gjest goodtwin Skrevet 25. juni 2010 #31 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har virkelig aldri tenkt over at dusjen er et mulig/naturlig sted å tisse jeg... pleier nok aldri å måtte tisse mens jeg dusjer. Men nå som dette har kommet fram som en problemstillig, så ser jeg ingen grunn til å starte med det heller nei
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #32 Skrevet 25. juni 2010 tisser, bæsjer, spyr og onanerer i dusjen. Så what?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #33 Skrevet 25. juni 2010 Tisser i doen. Det kan jo faktisk hende at et par dråper ikke blir tatt med ned i sluken. Det er nok noen urin-rester igjen hos dem som tisser i dusjen, selv om det kanskje er minimale mengder.
FantasDick Skrevet 25. juni 2010 #34 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tisser ikke akkurat i dusjen hver gang jeg må tisse - er mer en sjelden gang jeg må tisse og faktisk står i dusjen. Lukter ikke tiss på mitt bad. Har heller ikke dusjforheng, og jeg vasker faktisk badet mitt.
Brunhilde Skrevet 25. juni 2010 #35 Skrevet 25. juni 2010 Til opplysning: Det går an at ting er ekkelt, selv om det ikke er farlig. Jeg avslutter innlegget mitt med ordet incest. Og ellers har du det bare bra i ditt syke hode? Ja, jeg tisser i dusjen hvis jeg tilfeldigvis må tisse når jeg står der. Nei, det lukter ikke verken kattepiss eller annet piss på badet mitt. Jeg har nemlig vaskemidler og jeg vet hvordan man bruker dem. At Nanette velger å ikke tisse i dusjen er helt ok, men å kalle de som gjør det uhygienske er å overdrive, noe som røper at du nok tror du vet mer om hygiene enn du i realiteten gjør. Men for all del, det er lov å prøve seg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #36 Skrevet 25. juni 2010 Hmm..enn hvis du har rennende bæsj da? Skikkelig løsbæsj, den renner jo ned i sluken som vann - da er det vel bare å skite i dusjen da? For man kan jo ikke risikere å forbrenne noen få kalorier med å forflytte seg fra dusjen og til doen som sannsynligvis er tre-fire steg unna SIGN epsilon, mest fornuftige innlegget i denne debatten så langt Barnslig ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #37 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tisser i dusjen i blant. Sjelden, men noen ganger så "må" man når vannet renner som enkelte sier. Men går som regel på do før jeg dusjer så det er et lite problem. Jeg spytter også i dusjen. Jeg har "angst" for legionella og diverse fra varmtvannstanken (mine manier) og får jeg vann i munnen så spytter jeg et par ganger. Det er jo mye verre. Jeg pusser tenner i dusjen, jeg shaver legger i dusjen og jeg vasker bæsjeromper til småbarn i dusjen.. Og jeg har vasker dusjen med lett klorinvann og rensker sluk og har i litt klorin en gang i uka. Flisene er skinnende hvite og dusjforhenget er ett år gammel nå og finnes ikke misfarget. Dersom man tisser hver gang man dusjer og kanskje ikke dusjer lenge etter man tisser, så kan det bli et "problem". For vannlåsen i sluket er ikke utformet som et do man skyller ned i og spytt, tiss, sæd, skittvann og gjødsel fra jordet kan bli liggende og stinke. Derfor renser jeg ofte sluket og har i litt klorin. Det stinker ikke fra mitt sluk når jeg ligger på knær med hansker og fjerner pelsdotter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #38 Skrevet 25. juni 2010 Ikke noen jeg nødvendigvis legger opp til, men få ting er så deilige som det å tisse i dusjen.. Samt tanken på at det man gjør er litt "skittent"..
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #39 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tisser ikke akkurat i dusjen hver gang jeg må tisse - er mer en sjelden gang jeg må tisse og faktisk står i dusjen. Lukter ikke tiss på mitt bad. Har heller ikke dusjforheng, og jeg vasker faktisk badet mitt. Ja, jeg tisser i dusjen hvis jeg tilfeldigvis må tisse når jeg står der. Nei, det lukter ikke verken kattepiss eller annet piss på badet mitt. Jeg har nemlig vaskemidler og jeg vet hvordan man bruker dem. Typen min tissa i dusjen kun ved et par anledninger han også. Tror ikke han la merke til luka, men jeg merka det veldig godt. Vi hadde nemlig også vaskemidler og vasket faktisk badet. Det er vel ganske normalt.
Brunhilde Skrevet 25. juni 2010 #40 Skrevet 25. juni 2010 Typen min tissa i dusjen kun ved et par anledninger han også. Tror ikke han la merke til luka, men jeg merka det veldig godt. Vi hadde nemlig også vaskemidler og vasket faktisk badet. Det er vel ganske normalt. Og hvis luktet tiss etter vask, ja så vil jeg påstå at dere ikke vet helt hvordan vaskemidlene brukes. Deg om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå