Gå til innhold

Tissing i dusjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ok å tisse i dusjen? Er dette noe mange gjør, men ikke prater så mye om? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg ser ikke egentlig problemet, men jeg gjør det ikke selv.

Skrevet

Jeg ser heller ikke problemet. Det skylles jo ned med vann i sluket.

Skrevet

ja jeg vil tro mange gjør det, man blir stimulert av det rennende vannet og det er nesten ikke til å unngå :gjeiper:

Skrevet

Dette er veldig, veldig vanlig å gjøre, men ikke så vanlig å innrømme ;) Jeg hadde gjort det om det ikke var for et litt kranglete sluk som gjør at det blir oversvømmelse på gulvet innimellom.

Det er helt naturlig å måtte tisse når man står under rennende varmt vann, og har man et normalt sluk ser jeg ingen problemer med det. Tiss i vei!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg pleier å tisse før jeg går i dusjen, så er det problemet ute av verden.

Ganske lett løsning på problemstillinga egentlig :P

Men om jeg glemte å tisse før dusjen,

og på ingen måte klarer å holde meg,

så tisser jeg i dusjen.

Ser ikke noe problem med det, så lenge man vasker dusjen i blandt.

Men det er noe jeg unngår. :skratte:

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg tisser i dusjen hvis jeg virkelig virkelig må tisse, eller hvis doen var opptatt før jeg skulle dusje. Men har jeg muligheten så går jeg på do først :)

Gjest Nanette
Skrevet

Er det sant!? Dere kan ikke mene alvor! Hvorfor tisse i dusjen når man har tilgang på do? Æsj, vet dere ikke at vannet fordamper og så står dere i tissdamp langt oppetter leggene. Noen av dere som har dusjforheng? Da håper jeg virkelig dere kjøper nytt forheng jevnlig, for deres del. Må stinke noe forferdelig! Griser.

Skrevet

Badet i offentlige bassenger?? Kan love deg at det er 100 ganger mer uhygienisk. Vet du at etter en gjennomsnittlig dag i et badeland fisker de opp dritt, spy, masse hår og brukte bleier.

Usj, alltid noen som skal være så pripne, skal vedde på man har mere bakterier på kroppen vår enn i urinen.

Skrevet

Er det sant!? Dere kan ikke mene alvor! Hvorfor tisse i dusjen når man har tilgang på do? Æsj, vet dere ikke at vannet fordamper og så står dere i tissdamp langt oppetter leggene. Noen av dere som har dusjforheng? Da håper jeg virkelig dere kjøper nytt forheng jevnlig, for deres del. Må stinke noe forferdelig! Griser.

Fordi man ofte ikke må tisse før man faktisk står der i dusjen. Da er det kjedelig å traske klissvåt ut bare for å tisse litt. Noen ganger hender det til og med at man må tisse selv om man har vært på toalettet først. Spesielt uhygienisk er det ikke, og tro meg, det finnes mange skumle bakterier på dusjforhenget, selv hos de som ikke tisser i dusjen. Urin er langt ifra noen versting sånn sett :)

Skrevet

Totalt unødvendig og j*vlig ekkelt

Gjest Caylee
Skrevet

Jeg pleier å gå på do før dusjer. Men noen ganger når jeg begynner å dusje å får vann på underlivet må jeg tisse enda mer og da bare tisser jeg i dusjen. Jeg gidder ikke å gå ut av dusjen klissvåt og få vann på hele gulvet bare for å gå til en do. Viste dere at i et eller annet land (jeg husker ikke helt hvilket) så var det i en periode at folk bl bedt om å tisse i dusjen for å spare vann tror jeg? eller var det papir? Og til Nanette, det er mye mer her i livet som er mer uhygenisk enn å tisse i dusjen. Går du foreksempel på do på oftentlig toalett? Det er mye mer uhygenisk enn å tisse i dusjen assa!

Gjest Caylee
Skrevet

Jeg pleier å gå på do før dusjer. Men noen ganger når jeg begynner å dusje å får vann på underlivet må jeg tisse enda mer og da bare tisser jeg i dusjen. Jeg gidder ikke å gå ut av dusjen klissvåt og få vann på hele gulvet bare for å gå til en do. Viste dere at i et eller annet land (jeg husker ikke helt hvilket) så var det i en periode at folk bl bedt om å tisse i dusjen for å spare vann tror jeg? eller var det papir? Og til Nanette, det er mye mer her i livet som er mer uhygenisk enn å tisse i dusjen. Går du foreksempel på do på oftentlig toalett? Det er mye mer uhygenisk enn å tisse i dusjen assa!

Gjest Nanette
Skrevet

Jeg kan alt om hygiene og nei, jeg holder meg unna offentlige toaletter så mye jeg kan. Har ikke dusjforheng, men dusjkabinett. Glad jeg ikke skal dusje med noen av dere.

Gjest Caylee
Skrevet

Jeg kan alt om hygiene og nei, jeg holder meg unna offentlige toaletter så mye jeg kan. Har ikke dusjforheng, men dusjkabinett. Glad jeg ikke skal dusje med noen av dere.

Ja for du er jo så perfekt og hygenisk :) stakkars deg når du blir syk og ikke immunforsvar på grunn av at du er redd bakterier

Skrevet

Hvorfor tisse i dusjen hvis man har do?? UUSJ

Skrevet

Ja for du er jo så perfekt og hygenisk :) stakkars deg når du blir syk og ikke immunforsvar på grunn av at du er redd bakterier

Herregud, det fins da andre måter å holde immunforsvaret på plass enn ved å pisse i dusjen! Og det er latterlig å kalle noen "perfekt og hygenisk" fordi at de ikke liker å dusje sammen med sin egen urin. Bæsjer du i dusjen også kanskje?? Det skylles jo også ned i sluken....

Gjest Caylee
Skrevet

Herregud, det fins da andre måter å holde immunforsvaret på plass enn ved å pisse i dusjen! Og det er latterlig å kalle noen "perfekt og hygenisk" fordi at de ikke liker å dusje sammen med sin egen urin. Bæsjer du i dusjen også kanskje?? Det skylles jo også ned i sluken....

Du kan ikke sammenligne bæsj og tiss :ler:

Når du tisser så skyldes den ned i sluket AKURATT SOM VANN! Tiss er på en måte som vann. Bæsj skyldes ikke ned, lol. Du kan ikke sammenligne det. Viste du forresten at tiss er det reneste som finest? fordi det er rensa i systemet i kroppen.

Skrevet

Til opplysning: Det går an at ting er ekkelt, selv om det ikke er farlig.

Jeg avslutter innlegget mitt med ordet incest.

Gjest Mahareth
Skrevet

Du kan ikke sammenligne bæsj og tiss :ler:

Når du tisser så skyldes den ned i sluket AKURATT SOM VANN! Tiss er på en måte som vann. Bæsj skyldes ikke ned, lol. Du kan ikke sammenligne det. Viste du forresten at tiss er det reneste som finest? fordi det er rensa i systemet i kroppen.

Bæsj kan også skylles ned, alt etter konsistensen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...