Riskrem Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Det er ingen som vet at jeg tenker dette, men jeg må bare få det ut et eller annet sted Jeg drømmer om fremtiden og fantaserer om det perfekte fremtidige livet. Jeg vil gifte meg med kjæresten min, og ha ham som livspartner. Jeg ønsker meg barn, helst to. Jeg ønsker meg et koselig hus med koselig interiør. Det skal være rent og pent, luftig og åpent. Og en hage. Et hjem fullt av åpenhet og kjærlighet for hverandre, for venner og øvrig familie. Jeg ønsker å ha en familie sammen med kjæresten min, og at vi skal være lykkelige. Ta vare på hverandre. Vokse sammen. Jeg har lyst til å gjøre koselige familieting sammen med mannen og barna. Dra på dagsturer et eller annet sted. Dra på ferie om sommeren. Oppleve tilhørighet i en familie hvor alle er glade i hverandre. Oppleve de stressende dagene også, men innse at de ikke betyr så mye i den store sammenhengen. Da jeg vokste opp hadde vi det ikke slik. Det var nesten helt motsatt. Men det er helt greit. Jeg er ferdig med det stadiet av livet. Nå ønsker jeg å skape det jeg alltid har savnet. Jeg vet jeg kommer til å være trygg i den rollen sammen med den jeg elsker. Ikke misforstå, vi er veldig lykkelige sammen pr. i dag. Det er bare fremtiden som huker tak i meg
crazyforgum Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Åhh, det høres ut som en fantastisk idyll Det er vel omtrent slik de fleste av oss ønsker å ha det. En av de tingene som gjør at det kan bli oppnåelig er at en prater sammen om sine forventninger og gjør de sånn noenlunde samstemte. Lykke til med framtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå