Breakeven Skrevet 24. juni 2010 #1 Del Skrevet 24. juni 2010 Kom nettopp hjem fra den beste ferien i mitt liv. Og selvfølgelig møtte jeg en gutt jeg ble helt utrolig betatt av. Jeg sa til bestevenninnen min før vi dro at jeg håpet vi fikk oss en sommerflørt hver, men at jeg skulle føle noe sånn etter 7 dager er helt sykt. Jeg faller ikke lett, men når jeg først faller så faller jeg hardt. Jeg kan ikke si at jeg er forelsket i han, men jeg ble utrolig betatt og han er en av de snilleste guttene jeg har møtt. Han var så hyggelig mot vennene mine og oppførte seg minst like bra mot meg. Under oppholdet mitt oppførte vi oss som kjærester, og det var ganske morsomt hvordan vi faktisk møttes. Han jobbet på en av resturantene der nede. En av dagene tok vi turen dit helt tilfeldig og jeg la merke til han. Satt og stirret på han resten av kvelden:P Dagen etter eller samme kveld (husker ikke helt..) møtte vi han på en av utestedene der ute. Jeg tok kontakt og vi begynte å snakke, det endte i utendørssex. Dagen etter sendte han meg melding og lurte på hva jeg gjorde og hva jeg skulle den kvelden. Vi holdt kontakt og møttes jevnlig da jeg var der, holdt hender, snakket osv. Det var utrolig koselig og jeg merket at det var tøft å forlate han. Gråt litt etter jeg hadde sagt hade til han igår natt. Noen andre som har hatt en ferieflørt der følelsene har utviklet seg litt? Det var utrolig herlig fordi som mange av dere vet så slet jeg med kjærlighetssorg i over 1 år etter bruddet med eksen for 1 1/2 år siden, og nå vet jeg at jeg kan ha akkurat de samme følelsene for en annen person. Nå vet jeg at jeg ikke savner eksen, bare følelsen av å være forelsket<3 Vi gjerne høre historier fra andre. Vi skal holde kontakten på facebook, og han bor i Portugal forresten så jeg har definitivt lyst til å dra tilbake dit en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå