Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hjelpe meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre her. Jeg er så forelska. I verdens flotteste fyr. Som er en god venn og kollega. Men jeg er gift. Ingenting har skjedd, og ingenting kommer til å skje. Men vi har tilbragt mye tid sammen. Og vi nyter det begge to. Bare det å være sammen, jobbe sammen, snakke sammen. Ingenting er sagt mellom oss, men det er alt det som ikke sies som sier mer enn noe annet synes jeg. Jeg følte det samme for ham i vinter, men da søkte han overflytting til en annen avdeling i en annen by. jeg vet ikke om det hadde noe med oss å gjøre. Men det var jo ikke noe oss. Bare inne i hodet mitt. Og i den ubestemmelige følelsen av at han kanskje syntes som meg. Tenkte som meg. Nå jobber vi på et prosjekt sammen, og alt blusset opp igjen. Men jeg er gift. Jeg er i et ekteskap som riktig nok fungerer veldig dårlig til tider. Jeg har følt at jeg har kjempa for ekteskapet i mange år. Nå er vi inne i en periode der vi enten krangler eller har en stilltiende overenskomst om å ikke snakke om de vanskelige tingene. Og selv om mannen min er en kjernekar vet jeg ikke om jeg kan leve slik. Men samtidig vet jeg jo ikke om jeg kan leve med å bryte ut av et ekteskap. Rive opp ungene. Flytte fra hjemmet vårt. Og nå har jeg elendig samvittighet for at jeg føler som jeg gjør. Samtidig som kollegaen min er den ene tingen som virkelig får meg til å føle meg lykkelig for tiden. Ungene mine selvsagt. Og han. Bare det å få smile til ham. Snakke med ham om jobbting gjør dagen min lysere. Resten er tøft og tungt. Nå er prosjektperioden over. Han reiser tilbake tl den nye byen sin. Og jeg sørger. Jeg kommer til å savne ham så enormt. Noen som har tips om hva jeg skal gjøre for å komme meg videre. Komme meg gjennom dette. Både denne forelskelsen og forholdet til mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå