fjärill Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei.. jeg har et lite spörsmål her.. Kan ikke huske at dette har vært et problem for meg noen gang tidligere. Men i helga var jeg ute i et sommerhus ved skogen, og der er det altså mygg. Jeg fikk ganske mange myggstikk å det er jo helt vanlig, men etter noen timer begynte dette å hovne opp, og det ble store röde (vonde) hovne områder på kanskje 10cm.. Nå noen dager etterpå så har dette blitt til store blåmerker.. Er det noen andre som har noen erfaring med dette, eller noen tips?
ninuska_ Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Har du opplevd dette tidligere med myggstikk? Er det mulighet for at det var klegg? Det er vanlig å få allergiske reaksjoner av deres stikk/bitt - jeg fikk kraftig hevelse, akkurat slik du beskriver, store og hovne områder, veldig mye større enn ved vanlig myggstikk. Endret 24. juni 2010 av ninuska_
fjärill Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Hei. Jeg har ikke opplevd dette tidligere, derfor jeg syns det var veldig merkelig.. Jeg vet ved tidligere opplevelser at jeg er allergisk mot veps.. sist jeg ble stukket så hovnet armen min opp til dobbel störrelse.. Jeg er hundre prosent sikker på at det var mygg, siden jeg klasket de flate en etter en..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå