Gå til innhold

Pent, men ikke så dyrt servise

Polkadot

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ønsker å kjøpe meg et servise, men kan ikke bruke så mye penger på det. Jeg ønsker meg noe "jentete" og pent. Var innom indiska idag og de hadde en hvit kopp og asjett med blått mønster på kanten. Ønsker meg noe lignende.

Har dere noen ideer om hvor jeg kan finne pene, men ikke så dyre serviser.

Hva bruker dere forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om bryllupsforumet er et sted å få enda mer napp her :)

Det spørs om du tenker å samle over tid, eller om du bare skal kjøpe inn et sett nå. Mange store fabrikanter (av typen du kan kjøpe i Christiania Glasmagasin osv) har produksjonsgaranti en del år fram i tid. Da kan du ønske deg til bursdag, jul osv...og kanskje satse på noe av litt bedre kvalitet og høyere pris. Hvis du bare skal kjøpe et sett nå, kan du jo lete litt utover sommeren - mye halv pris og utsalg på utgående varer. Åhlens, CG, Brødrene Pedersen, Tilbords osv. (og IKEA, ikke minst!)

Vi samler Pentik Vanilje (finsk keramikk, til middag, kjøper nytt) og Stavangerflint Honey (frokost, loppis og arv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sjekke disse butikkene og den produsenten du nevner. Pappa fant mye fint på loppemarkedet. Kanskje jeg skal lete der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dyrt på Åhlens, de hadde noen fine asjetter og tallerkner. Men for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...