Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er litt uerfaren på utenlandsreiser og trenger litt hjelp her.. Jeg drar til tyrkia i juli, men har ikke reiseforsikring. Trenger en reiseforsikring som gjelder KUN denne ene reisen. Jeg har såvidt jeg vet ikke forsikring i noen andre selskaper. Noen som vet hvor jeg får tak i en sånn engangs-reiseforsikring? Billigst mulig:) Er 22 år om det skulle ha noen betydning.
King George Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Her er en sammenligning av forskjellige reiseforsikringer. Og linker til flere artikler om reiseforsikring. Hvis du kjøpte reisen med et kredittkort som gebyrfri.no e.l. er det godt mulig du har reiseforsikring i den.
Lizzee Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 (endret) Har du bestilt turen med et charterselskap (Ving, StarTour el.l.) - da kan du i så fall kjøpe reiseforsikring av de som kun gjelder for denne reisen. Hos f.eks. Ving koster det 345,- for 2 uker, samme som du må betale om du kjøper direkte fra Europeiske Reiserforsikring. Endret 25. juni 2010 av Lizzee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå