Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei Jeg og samboeren min er prøvere, og har vært det en god stund nå. Det vil si, hadde en spontanabort, og har etter det hatt 2pp. Nå er det snart ferie, og vi skal en uke til utlandet sammen med andre venner. Begge liker å dykke, og har hørt det er helt fantastisk å dykke dit vi skal. Men, så lurer jeg, har hørt dykking under graviditet kan være farlig? Det har seg sånn at jeg vil være midt mellom EL og mensen akkurat denne uka, og da vil jeg jo ikke vite om jeg har blitt gravid eller ikke. Det enkleste hadde kanskje vært å ikke prøve denne perioden, men etter SA, kjenner jeg at det eneste jeg vil er å bli gravid på nytt så fort som svint :gjeiper: Da tenker jeg heller å la være å dykke. Men er det farlig så tidlig i en event. graviditet? Jeg vil jo ikke ta noen sjanser, men på den andre siden, det kan ta laaang tid før det klaffer igjen, hvor lenge skal man holde ting på vent? Hva mener dere? Samtidig kommer de vi drar med til å skjønne at vi prøver hvis jeg ikke dykker, da dem alle veit hvor glad jeg er i å dykke. Blei langt dette her, ender nok med at jeg lar være. Men er det noen som vet litt mer om dette enn meg? Takker på forhånd for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå